S1300 penkkiä ostamassa

Aloittaja motojeppe59, 29.12.13 - klo:19:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 05.08.14 - klo:12:54
Korkeus-säätö toimii ja kokeiltu,ylimpänä paras polvikulma,jalat yltää vielä maahan.
Onko orkkis penkki hyvä?

Ei. Se on perseestä... Mutta parempaa odotellessa. :)

Tämä penkkiasia on hyvin henkilökohtainen asia ja mieltymysten summa.
Mitä kukin takapuolessaan haluaa pitää.....
Mulla on molemmat originaali ja sitten tuo toisten moittima, Topplesadler jakkara jota en pois antaisi.
Olenkin nimittäin näin kuulunut monelta suunnalta, että jos tuo henkilökohtainen istumalihaspari on kookkaampi kuin esim.minulla niin ei enään mahdukaan istumaan siihen jakkaraan.
Koska jakkara ei anna mahdollisuutta siirtyä taaksepäin koska on alkuperäistä huomattavasti lyhyempi.
Myös kuljettajan pituus vaikuttaa aika tavalla. Itse olen 172 lyhyt ja jakkara sopii puolikkaisiin hyvin.
Orggis jakkara antaa mahdollisuuden siirrellä istumakohtaa....
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.08.14 - klo:22:16
Tämä penkkiasia on hyvin henkilökohtainen asia ja mieltymysten summa.
Mitä kukin takapuolessaan haluaa pitää.....
Mulla on molemmat originaali ja sitten tuo toisten moittima, Topplesadler jakkara jota en pois antaisi.
Olenkin nimittäin näin kuulunut monelta suunnalta, että jos tuo henkilökohtainen istumalihaspari on kookkaampi kuin esim.minulla niin ei enään mahdukaan istumaan siihen jakkaraan.
Koska jakkara ei anna mahdollisuutta siirtyä taaksepäin koska on alkuperäistä huomattavasti lyhyempi.
Myös kuljettajan pituus vaikuttaa aika tavalla. Itse olen 172 lyhyt ja jakkara sopii puolikkaisiin hyvin.
Orggis jakkara antaa mahdollisuuden siirrellä istumakohtaa....

Topselleriellä on myös versio, jossa on pidempi kuskin istumaosa.

Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 06.08.14 - klo:21:10

Topselleriellä on myös versio, jossa on pidempi kuskin istumaosa.

Totta topsellerin jakkarat saa mitoitettua lähes joka suuntaan (istuinosan pituus korkeus...)mikäli vain hallitsee englannin kielen riittävän hyvin.

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Onko kellään tietoo minkä aikaa menee kun top selleriltä tilaa penkin?

Jos ei laita vanhaa vaihdossa (tai tuunauta omaa) niin muutamassa päivässä tulee. thumbsup1

Tilasin top selleriltä tuunatun penkin viikko mennyt eikä oo kuulun mitään.

Saitko tilauksen yhteydessä seurantakoodia?
Itse tilasin penkin muutama vuosi sitten.
Silloin sain seurantakoodin jolla paketin tuloa pystyi seuraamaan netissä.

Kyllä siinä joku koodi oli mistä voi seurata missä paketti on tulossa?

Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 16.12.14 - klo:13:41
Kyllä siinä joku koodi oli mistä voi seurata missä paketti on tulossa?


Näin Joulun kynnyksellä paketteja kulkee huomattavasti normaalia enemmän,joten siinäkin syytä,miksi ei ole tullut...ettei menisi jopa Joulun jälkeen...
joten älä hätäile.  thumbsup1

t.jore

Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 16.12.14 - klo:13:41
Kyllä siinä joku koodi oli mistä voi seurata missä paketti on tulossa?

Lähtystä voi seurata hyvinkin tarkasti, sähköpostin mukana tuli alla näkyvä teksti jossa linkki UPS sivulle, sinne kun syöttää koodin tulee kartta josta näkee missä paketti liikkuu.

by UPS.

You can track your package by clicking on this link.
Note: it is possible that this information is not yet available when you receive this e-mail.
This e-mail informing you about the shipping of your package completes your order.
Thank you for choosing Top Sellerie


Kaikki muu paitsi moottoripyöräily on turhaa, ainakin melkein...

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.08.14 - klo:21:21
Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 06.08.14 - klo:21:10

Topselleriellä on myös versio, jossa on pidempi kuskin istumaosa.

Totta topsellerin jakkarat saa mitoitettua lähes joka suuntaan (istuinosan pituus korkeus...)mikäli vain hallitsee englannin kielen riittävän hyvin.

Aika näköjään rientää. Onko kellään sitä TopSellerien pidempää istuinversiota geelillä? Ja jos, niin millaisia kokemuksia? Se normipitkä ei tuntunut meikäläiselle hyvältä (liian iso takalisto  rinning ?) Ja minkäkokoisilla henkilöillä? Itse 180 cm eikä suuremmin riisitautinen.

Harmittaa, kun en muistanut asiaa Vesileppiksessä. Jollakulla tod näk olisi ollut tuollainen istuin käytössä?



Minulla on top sellierin pitempi penkki geelistä eikä oo mitää huonoo sanottavaa.oon 181 pitkä.

Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 31.05.16 - klo:09:21
Minulla on top sellierin pitempi penkki geelistä eikä oo mitää huonoo sanottavaa.oon 181 pitkä.

Onko siinä tilaa muuttaa asentoa, vai jumittaako yhteen kohtaan?

Voi siinä vähän liikkua