Pannarin rungon mitat

Aloittaja haleh99, 25.06.09 - klo:08:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HEI
Tuli viimein kesä Suomeenkin, mutta pyöräily ei nyt suju. Olen purkanut Pannarin rungon puhtaaksi ja se pitäisi viedä penkkiin oikaistavaksi. Ongelma on, ettei
minulla ole rungon ristimittoja eikä muitakaan kohdistustietoja. Olisiko
kellään antaa apua mistä löytyisi.

En kyllä osaa auttaa asiassasi, mutta toivoisin kuvia projektistasi.
Olisi mukava seurata mitä pannarillesi kuluu.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Ei ole minullakaan tietoja kohdistuspisteistä. Minä olisin tehnyt niin että olisin tilannut uuden rungon hyvissä ajoin ennen kuin aloitan purkutyöt. Sitten vain osien siirto uuteen runkoon. Esimerkiksi PinWall Cycle Parts ( iso mp-purkaamo )pyytää Pannarin rungosta 99.95 dollaria. Rahtaukseen Usasta menee ehkä kuukausi jos haluaa sen halvalla. Lentorahtina sen saa viikossa.

Harkitsin kyllä rungon vaihtoakin, mutta ongelma on varmistaa, että saa varmasti sitten kolaroimattoman rungon, kun maailmalta tilaa. Ja voihan tässä käydä niin huonostikin, ettei runkoa saa kunnolla oikaistua ja ehjää on alettava etsiä.

Moro!

Pistä ihmessä viestiä projektisi etenemisestä, mulla on kanssa aparaatti vielä jonkin aikaa (viikon-vuoden) seisonnassa projektin tähden. Itselläni on alkanut olla kanssa kylmä rinki p*rseessä rungon suoruuden suhteen.

HEI Taas

Kyllä Pannaristakin saa siron ja kevyen näköisen, kun riisuu ylimääräisen krääsän pois. Runko on vääntynyt siten, että eturengas oli n. 5 cm sivussa ja saman verran takana. Lisäksi rungon yläaisat oli eri tasossa, vasen -2mm ja oikea +2 mm.
Mutta nyt on työn alla ja pitäisi oikaisun onnistuman. Ohessa pari kuvaa.
Aika kasa tulee tallin nurkkiin, kun koko rungon putsaa.

Powered by EzPortal