Ajohanskat

Aloittaja väkä, 24.03.17 - klo:07:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Millaisia kokemuksia hanskoista hankkia täytyis.Kalvottomat kesäkelin hanskat näistä sateenpitävistä kokemukset ei kovinkaan hyviä.Kyllä sateen pitää mutta hiostaa sisällepäin että kerran kun ottaa pois niin takaisinlaitto hankalaa

 thumbsup1 Minulla on hyvät kokemukset Rukan hanskoista, sopivat ainakin meikäläisen käteen
kuin nenä päähän. Ovat kestäneet hyvin ja pitäneet vettäkin tarpeen tullen.
En ole tarvinnut erikseen kesäkelin hanskoja.

Kalliit ne ovat, mutta kuten muutkin Rukan tuotteet maksavat itsensä takaisin vuosien mittaan.

03Biker

Hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Lainaus käyttäjältä: väkä - 24.03.17 - klo:07:59
Millaisia kokemuksia hanskoista hankkia täytyis.Kalvottomat kesäkelin hanskat näistä sateenpitävistä kokemukset ei kovinkaan hyviä.Kyllä sateen pitää mutta hiostaa sisällepäin että kerran kun ottaa pois niin takaisinlaitto hankalaa

Niin että pitävät hyvin sateen MEINAAN SISÄLLÄ !!! :o

Itse suosin 2 hanskoja. Vuorettomat,kalvottomat pitkillä "varsilla" yleensä löytyyvät "kisa"hansikkaista.
Richan GP Top mallit ostin muistaakseni v.2009 maksoikin ihan liikaa n.130-140€ hiilikuitu suojat rystysissä. Kämmen puoli kengurun nahkaa ja riittävän pitkät varret. Kämmenpuolella osin 2 kertainen nahka. Pitkälti nekin kuluneet puhki,edelleen kengurun-nahka ehjä. Todella hyvät käsissä. Suurin osa kesästä menee näillä.
Ostin mielestäni samanlaiset Motonetistä jokuvuosi sitten varalle,oli vain mustia,maksoi alle satkun.
Niitä olen pitänyt välillä myös. Kestävyys aivan huippua. Noista 8 vuotta ajetuista ei ole yksikään sauma rikki! Voin suositella jos omaan käteen mitoitus istuu.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal