ST 1100 kaasuttimet vai ruisku

Aloittaja Jorma, 26.08.14 - klo:15:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mitenkäs tuo polttoaineen syöttö näissä tapahtuu?

26.08.14 - klo:17:30 #1 Viimeisin muokkaus: 26.08.14 - klo:19:19 käyttäjältä Meesse
  ST 1100  4 kaasutinta,  ST 1300 ruisku

Miten on??...1100 kaasareiden synkkaus??....on meinaan tyhjäkäynti muuttunut epätasaiseksi. Pystyykö/kannattaako itse alkaa säätelemään ja löytyykö siihen infoo ja onko jotai spesiaali työkalua jota tarvis.

18.09.14 - klo:19:57 #3 Viimeisin muokkaus: 18.09.14 - klo:20:08 käyttäjältä Meesse
Pystyy säätämään itse,vaatii tosin neljä alipainemittaria(synkronointinsarja)
Molempien sylinterikansien sisäpuolella on letkut valmiina kolmelta kaasuttajalta,yhden letku menee siihen alipainehanaan,otettava alipaine siitä T-haaralla yhdelle mittarille.Alipaine tyhjäkäynnillä mihin muut säädetään on sen kaasarin mihin tulee kaasuvaijerit,muut säädetään samaan lukemaan pitkällä ruuvimeisselillä jokaisestä kaasuttimesta
Synkronointi manuaalin mukaan 12tkm välein

18.09.14 - klo:22:06 #4 Viimeisin muokkaus: 18.09.14 - klo:22:15 käyttäjältä kmur
Jeps...kiits infosta. Tuota pitää miettiä kun suurin ongelma on ett mistä nuo vehkeet sais. Ehkäpä kerjuureissu tutuille korjaamoille auttas :)
Edit: kymppitonni kilsoja tälle kesälle ja pyörä on kyllä pelannut...ainut juttu mikä sylettää on eturenkaan kuluminen kulmikkaaksi. Vissiinki oli liian pieni rengaspaine muutaman sadankilsan ajan ja sillon se kantti tuli renkaan molemmille puolille. 

Powered by EzPortal