Kulmaventtiili renkaisiin

Aloittaja hfc59, 21.06.12 - klo:10:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

04.05.20 - klo:21:56 #15 Viimeisin muokkaus: 23.01.23 - klo:11:56 käyttäjältä kf9966
Lainaus käyttäjältä: hfc59 - 21.06.12 - klo:10:31Moi
Onko kellään tietoa mistä noita kulmaventtiilejä renkaaseen voisi hankkia?
 rd11 75maa75



Kulmaventtiilissä tulee olla tuki, ettei se katkea keskipakovoiman takia. Matala tuellinen venttiilimalli on hyvä.
Hankin Motonetista tuollaiset: https://www.motonet.fi/fi/tuote/3830830/DZ-Hardware-Kulmaventtiili-MP-alumiinia-musta

Lisään vielä, että kulmaventtiilit olivat kauden käytössäkin mutta sitten toisella kaudella eli kesä 2022 kun olin lähdösä reissuun niin eikö nuo penteleet pyörähtäneet kun ilmaa olin lisäämässä eli ne venttiilit olivat löysällä. Ilmavuotoa niissä ei ollut mutta halusin olla varma, että rengas ei tyhjene kesken ajon. Samana päivänä rengasliikkeessä perinteiset venttiilit paikoilleen ja niilä mennään eikä kulmaventtiileitä enää tule minun renkaisiin.

Itse ostin kulmaventtiilit Motonetista ja ne oli kauden käytössäkin mutta sitten toisella kaudella kun olin lähdösä reissuun niin eikö nuo penteleet pyörähtäneet kun ilmaa olin lisäämässä eli ne venttiilit olivat löysällä. Ilmavuotoa niissä ei ollut mutta halusin olla varma, että rengas ei tyhjene kesken ajon. Samana päivänä rengasliikkeessä perinteiset venttiilit paikoilleen ja niilä mennään eikä kulmaventtiileitä enää tule minun renkaisiin.

Powered by EzPortal