1300st valot

Aloittaja sikari, 26.10.16 - klo:20:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ajovalojen toinen pistoke suli. Pitkien merkkivalo paloi himmeästi. Pistoke uusittu merkkivalo palaa edelleen. Purin katteita edestä. Laitoin polttimot paikoilleen, pitkät toimii normaalisti mutta lähivaloilla  sulaneen pistokkeen pitkä jää himmeästi palamaan.
Onko ollut muilla vastaavaa ongelmaa.

27.10.16 - klo:07:24 #1 Viimeisin muokkaus: 27.10.16 - klo:07:30 käyttäjältä karhula
Lainaus käyttäjältä: sikari - 26.10.16 - klo:20:52
Ajovalojen toinen pistoke suli. Pitkien merkkivalo paloi himmeästi. Pistoke uusittu merkkivalo palaa edelleen. Purin katteita edestä. Laitoin polttimot paikoilleen, pitkät toimii normaalisti mutta lähivaloilla  sulaneen pistokkeen pitkä jää himmeästi palamaan.
Onko ollut muilla vastaavaa ongelmaa.

Eipä ole ollut tuollaista vikaa. Oletko saanut selvitettyä mistä mahdollisesti tuo vika johtui.?
Voisiko valokytkin olla maissa.?

mulla 1300 vm.2006 missä ei ole valokatkaisiaa  mutta jos toinen ajovalo on pimeä syttyy pitkien merkkivalo voisiko sulla ettei tule tarpeeksi jännitettä lampulle ?

Lainaus käyttäjältä: sikari - 26.10.16 - klo:20:52
Ajovalojen toinen pistoke suli. Pitkien merkkivalo paloi himmeästi. Pistoke uusittu merkkivalo palaa edelleen. Purin katteita edestä. Laitoin polttimot paikoilleen, pitkät toimii normaalisti mutta lähivaloilla  sulaneen pistokkeen pitkä jää himmeästi palamaan.
Onko ollut muilla vastaavaa ongelmaa.

Kyllä tuo viittaa kovasti siihen että tuossa pistokkeessa on jotain vikaa ollut tai sillä ollut huono kontakti polttimoon.

http://www.panfun.fi/smf/index.php?topic=2046.msg18954#msg18954   Tuolla on yksi tapaus Tonzal on asiasta kirjoittanut.

FF1pan

Vika löytyi kesällä kun pistoke sulin asensin semmoisen jousi painoitteisen pistokkeen laitoin johdot väärin päin.
Minulla on semmoiset sinertävät polttimot missä mainoksen mukaan enemmän valotehoa, toinenkin pistoke on vähän sulanut.
Eiku katteita kasaamaan

Lainaus käyttäjältä: sikari - 28.10.16 - klo:17:16
Vika löytyi kesällä kun pistoke sulin asensin semmoisen jousi painoitteisen pistokkeen laitoin johdot väärin päin.
Minulla on semmoiset sinertävät polttimot missä mainoksen mukaan enemmän valotehoa, toinenkin pistoke on vähän sulanut.
Eiku katteita kasaamaan

Kantsisko laittaa vakio H4 takas.?

Mulla oli tossa vanhassa panissa jonkun aikaa kanssa tollaset polttimot, mutta
en kyllä huomannut että ne olis ollu juurikaan kirkkaammat kuin tavalliset H-4:set,
näyttää kait sen takia kirkkaammalta kun niissä on hiukan sinertävä valo, tosin
en kyllä kovin paljon ajellut pimeän aikaan.

Powered by EzPortal