ABS-TCS -92

Aloittaja Pannukakku, 17.06.13 - klo:01:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Morjesta!

Onko kellään ohjetta ennen -95 valmistetun Pannun ABS -systeemin "buuttaamisesta"? Oma vehkeeni vilkuttelee ABS -valoa ja mitään fyysistä vikaa ei ole. Valo alkoi palaa kun purin systeemin ja kasasin sen.

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 17.06.13 - klo:01:45
Morjesta!

Onko kellään ohjetta ennen -95 valmistetun Pannun ABS -systeemin "buuttaamisesta"? Oma vehkeeni vilkuttelee ABS -valoa ja mitään fyysistä vikaa ei ole. Valo alkoi palaa kun purin systeemin ja kasasin sen.
mulla alkoi valo palaa kun ajoin monttuun eikä apsit toimi .missä vika osaisiko joku kertoa.liitimet käyty läpi ja anturit putsattu?

moro.  meillä on kans tuossa emännän -94 mallissa samaa vikaa eli abs ei toimi. vikakoodia 1 näyttää eli vikaa etupään paine piirissä. jos jollain on parempaa tietoa tai arvausta niin saa kertoa.

tuolta löytyy korjaamo kirjaa pdf muodossa

http://www.sharetheexperience.co.uk/ST1100/

minulla on vuosimallia -96. tuttu tilanne. kävin läpi koko systeemin, ostin uuden ( käytetyn ) abs yksikön. komponenttien vaihelua ja kokeilua.... syyllinen oli takapyörän tunnistin/anturi. vaikka virhekoodi kertoi mitä tahansa muuta. katso sitä anturia. jos siinä on ura keskellä, jos se on liian lähellä sitä kiekkoa, voipi olla, että siinä se. mutta, jos tarvitset uuden keskusyksikön, minulla on sellainen hyllyssä.

moro.

kiitos vinkistä. pitää tässä tutkia talvi iltojen iloksi kun muut kiireet hellittää.

Lainaus käyttäjältä: plaatut - 23.10.13 - klo:14:02
minulla on vuosimallia -96. tuttu tilanne. kävin läpi koko systeemin, ostin uuden ( käytetyn ) abs yksikön. komponenttien vaihelua ja kokeilua.... syyllinen oli takapyörän tunnistin/anturi. vaikka virhekoodi kertoi mitä tahansa muuta. katso sitä anturia. jos siinä on ura keskellä, jos se on liian lähellä sitä kiekkoa, voipi olla, että siinä se. mutta, jos tarvitset uuden keskusyksikön, minulla on sellainen hyllyssä.
moi mulla vika koodisi tuli taka abs pumpun rele mallia shindengen TF319 2,0 271 oisiko kellään jäänyt hyllyn reunalle ylimääräistä  ;)




Powered by EzPortal