ABS prkele...

Aloittaja Pannukakku, 10.07.10 - klo:15:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

...ei toimi. En ole mikään auto/mpsähkönero, joten jos jollakin on kokemuksia vianetsinnästä niin olen pelkkänä korvana. Epäilen takapyörän nopeusanturin tulleen tiensä päähän, mutta minulla ei ole tiedossa resistansseja ko kappaleesta. Ja pyörähän on mallia -92 eli kyseessä on vanhempi ABS.

Käyttäjän käsikirjassa on ohjeet, miten saat purettua ABSien vikakoodit  ja myös nollattua. Kannattaa kokeilla
näillä ensin ennenkuin tekee mitään muuta. Itsellä 94 mallissa samaa ongelmaa ja korjaantui virhelogit nollaamalla.

Moro

Velipojalla oli aikonaan Absillinen Bemari ja siinä  ABS vika  johtui huonosta akusta. Pyörä lähti vielä käyntiin, mutta akku ei antanut täyttä jännitettä absille. Tämä oli tosin bemarissa ja pannarihan käyttäytyy täysin eri tavalla kuin bemari.  Toivottavasti löydät vian .

Jossain engelsmannien palstalla oli aikoinaan juttua just tosta,ABS-yksikön liittimet hapettuvat.sijaitsee oikean peilin kohdalla katteiden suojissa.

Puhdistin/vaihdoin liittimet läpikäydessäni pyörän 07/08 ja nyt uudestaan kun polttomaalautin jarrusatulat. Mutta mikä vikakoodi? Idioottivaloissa vain villkkuu punainen ABS -merkkivalo ja palaa samanvärinen TCS -merkkivalo. Onko tuota opusta saatavana sähköisenä? Olen nähkääs onnistunut hukkaamaan Pan European -kirjallisuuteni.

Lainaus käyttäjältä: "Pannukakku"Puhdistin/vaihdoin liittimet läpikäydessäni pyörän 07/08 ja nyt uudestaan kun polttomaalautin jarrusatulat. Mutta mikä vikakoodi? Idioottivaloissa vain villkkuu punainen ABS -merkkivalo ja palaa samanvärinen TCS -merkkivalo. Onko tuota opusta saatavana sähköisenä? Olen nähkääs onnistunut hukkaamaan Pan European -kirjallisuuteni.


Tuossapa linkki, toivottavasti tuosta on sinulle apua:

http://www.pan-europe.utvinternet.ie/gu ... _codes.htm

minulla on huoltomanuaali, joka opastaa myös abs - asioissa. em. linkin koodit näyttivät jälkeen 95 abs - koodeilta?
helsinkiläinen? niin minäkin. soita ja tule käymään. 050-64409 / markku pispa

Kiitos oikein mielelläni! Olen nyt Keski-Suomessa vielä ensi viikkoon, mutta palataan asiaan elokuun alkuviikonlopulla. Nuo linkin koodit näyttivätkin oudoilta, ainakaan oma pyöräni ei käyttäytynyt niin kuin linkki kertoi...

Powered by EzPortal