ST 1300 Valot hukkui

Aloittaja teukka, 02.01.15 - klo:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ehkä väärän otsikon alla tää kysymys mut kysympä kuiteski!
Eli oon ostamassa pannaria thumbsup1 kyseessä 1300 abs vm-02 ja ajettu vasta n.90tkm
Pyörä ollut mun kaverilla lähes uudesta asti ja on huollettu säännöllisesti ja pidetty muutenkin kunnossa!
Mutta pyörässä on ollut nyt pari kesää mittaristossa ajoittain seuraavanlaista vikaa,kun pyörän käynnistää niin digitaalisesta mittarista ei näy kokonaiskilometrit eikä nopeusmittari toimi!
Mutta muutamia kilometrejä ajettua alkaa nopeusmittari toimia ja myös samaten kilometrimäärä,mutta joskus joutuu ajamaan muutama kymmenenkin kilometriä ennenkö nopeus ja kokonaiskilomeri mittari alkaa toimiin!yleensä ongelmaa kun kelit kosteampia!viimekesän hellekeleissä toimi kuulemma paremmin,no oishan se tietysti kivaa kun kilsoja ei niin kertyis mutta kyllä toi vika pitää saaha korjattua!
Akun kunto hyvä ja sulakkeet ok!oisko maadotuspuolella vikaa?eivät tienneet merkkikorjaamossa,ehdottivat uutta mittaristoa :'( minusta haiskahtaa rahastukselta!Eli kysynkin teiltä arvon foorumilaiset oisko heittää arvauksia vaiko peräti kokemusperäistä tietoa!
Kiitos etukäteen vastanneille ja hyvää syksyn jatkoa :)



Kävin kerholta pyörän talvisäilytyksestä tiistaina. Akku paikalleen ja ensitartista tulille niinkuin aina. Ajoin kotiin ja tarkistin ilmanpaineet ja venäläistä gasoliinia tankki täyteen ja simäys muutenkin, huollin syksyllä. Kaveri odotti pihassa kauden korkkaus lenkille lähyöä, joten pitkät kalsarit eli sexintappajat jalkaan pirullisella kiireellä ja pyörä käyntiin. Pitkänvalon merkkivalo palaa taulussa eikä sammu vaikka nuinka remppaa. Palaa vasemmalla puolella pitkä ja lyhyt valo yhtäaikaa. No siinä hässäkässä unohtui känny ja rahapussi talliin, mut eikun matkaan kerran jotain palaa. ajeltiin 130 km ja kun meillä on sitä lunta aivan per.... niin aurinkohan siinä jo kerkesi laskea ja kylmäkin tulla. Kesken matkan laitoin sadeasun päälle koska mittari näytti jo 3 astetta lämmintä. Mut illan tai yökin siinä jo tuli niin selvittelin vikaa, releet ja sulakkeet ok. no tänään töitten jälkeen kävin osia lamput lampunpohjat releen varmuudeksi ja eikun pistokkeet irti. lähtee muuten yläkautta oikein "kivuttomasti" kun painaa lamppuunpäin ja painaa kummaltakin sivulta ja vetää pois. Oikeanpuoleinen valo ei palanut niin sen otin ensin ja kokeilin, no per... sehän pitkänvalon merkkivalo hävisi ja muutenkin toimii. vaihdoin molemmat uusiin ja vika oli siinä...eli lamppu oikosessa. Mutta mikä koomisinta tässä geississä oli vikahan oli sitten täysin Saksalaisten syytä!!! polttimossa luki Made in Germäny!!!!!
Elä kuin viimeistä päivää!

17.04.19 - klo:22:13 #33 Viimeisin muokkaus: 18.04.19 - klo:08:26 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: pulukko - 17.04.19 - klo:21:22
Kävin kerholta pyörän talvisäilytyksestä tiistaina. Akku paikalleen ja ensitartista tulille niinkuin aina. Ajoin kotiin ja tarkistin ilmanpaineet ja venäläistä gasoliinia tankki täyteen ja simäys muutenkin, huollin syksyllä. Kaveri odotti pihassa kauden korkkaus lenkille lähyöä, joten pitkät kalsarit eli sexintappajat jalkaan pirullisella kiireellä ja pyörä käyntiin. Pitkänvalon merkkivalo palaa taulussa eikä sammu vaikka nuinka remppaa. Palaa vasemmalla puolella pitkä ja lyhyt valo yhtäaikaa. No siinä hässäkässä unohtui känny ja rahapussi talliin, mut eikun matkaan kerran jotain palaa. ajeltiin 130 km ja kun meillä on sitä lunta aivan per.... niin aurinkohan siinä jo kerkesi laskea ja kylmäkin tulla. Kesken matkan laitoin sadeasun päälle koska mittari näytti jo 3 astetta lämmintä. Mut illan tai yökin siinä jo tuli niin selvittelin vikaa, releet ja sulakkeet ok. no tänään töitten jälkeen kävin osia lamput lampunpohjat releen varmuudeksi ja eikun pistokkeet irti. lähtee muuten yläkautta oikein "kivuttomasti" kun painaa lamppuunpäin ja painaa kummaltakin sivulta ja vetää pois. Oikeanpuoleinen valo ei palanut niin sen otin ensin ja kokeilin, no per... sehän pitkänvalon merkkivalo hävisi ja muutenkin toimii. vaihdoin molemmat uusiin ja vika oli siinä...eli lamppu oikosessa. Mutta mikä koomisinta tässä geississä oli vikahan oli sitten täysin Saksalaisten syytä!!! polttimossa luki Made in Germäny!!!!!


Jos se ei tykänny venäläisestä gasolinista,otti nokkiinsa icon_mrgreen  cool_smil


FF1pan

Powered by EzPortal