Alpeille kesäk. 2009

Aloittaja Olli, 20.02.09 - klo:09:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

20.02.09 - klo:09:10 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Olli
Olen lähdössä kohti Alppeja 29.5.2009. Meitä lähtee neljä nuorukaista ( 40 - 60 V. ) Menemme Hansalla Travemundeen ja siitä sitten Saksan poikki Sveitsiin ja edelleen Italiaan ja Itävaltaan.
Paluu tapahtuu juhannusviikolla joskus 16.-18.6. Näillä näkymin tullaan Via Balttiaa pois.
Jos joku tämän palstan lukija on kiinnostunut mukaan lähdöstä tai esim jonkin etapin ajamisesta yhtämatkaa, niin kerron mielelläni lisää retkestä.
Lähtiskö käväsemään Alpeilla?

20.02.09 - klo:22:45 #1 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Obelixxx
Kyllä kiinnostais nii hitosti, mutt se loma on vasta heinäkuun puolenvälin jälkeen, mutt jos tulis vaikka lomautuksia

27.02.09 - klo:18:50 #2 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Olli
Lainaus käyttäjältä: "wage"kiitos olli
ei muuta kun seuraan vaan..
sano suunta...tulen perässä
(olisko islanti jossain vaiheessa hyvä idis via norge???)

Jatkan tähän kun meinasi mennä aiheen sivuun tuolla toisaalla ...
 
Kyllä Islantikin olisi mukava nähdä. Nyt siellä saattaisi olla aika edullistakin sattuneista syistä.
Oletko ensi keväänä siellä FIM:issä ? Minä en ehdi sinne, mutta kesäkuun alussa olen Italiassa ja Itävallassa. Missä silloin matkailet ?
Lähtiskö käväsemään Alpeilla?

27.02.09 - klo:19:36 #3 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä wage
olen menossa Zadariin,jos ei muuta ilmene
pukkaa lomautus,tarjottu puolan projekti,alkaen 1.5 ,ei lomia
en osaa sanoa missäpäin ollaan
heitin noin vain,islanti,, mutta kiinnosttusta olisi,kolunnut niin paljon konttinenttia,kyllästynyt,kivaa jossain muuallakin
bergenistä??? lautalla reikjavikiin ...ympäri saarta,skotlantia ales londoniin ja hollanti
ja saksa ym kotiin
kiinnostaako??
mutta aivan varmaa on se että menen alppien kautta kroatiaan,mikä aika on
tällä hetkellä avoin,olisi mukavaa saada matkaseuraa
toinen reitti oisi seikkailu läpi ukrainan via balkan takaisin (albaniat ym.)
sveitsi/italia ok matka ,
 milanossa olisi tuttuja kunhan teeet niille saunan heh heh,
(olen itse luvannut läh.15vuotta)

jos ei olisi pannari niin gs tai tämä kun jalka ei enää nouse satulan yli
valmistaudu sinäkin,vanhuuteen heh heh




Olen lähdössä vaimon kanssa ja lankomies omallaan 13.6 staarilla saksaan. Siitä gardajärvelle. Kaksiviikkoa on varattu aikaa. Onko kellään samaan aikaan suunnitelmia samaan suuntaan? Vois ajatella mennä samaa matkaa jonkinaikaa taikka vaikka koko reissu jos samanhenkistä seuraa löytyis.


              hat1
Elä kuin viimeistä päivää!

no niin,,alkaa tämäkin kesä suunitelmat olee tässsä
ei oteta mukaan näitä pakollisia jögevat,otepäät ym
mutta kesän teema olis alpit/kroatia
lähtö 29.06 via baltica
alpeille
kroatiiaan(rijeka/zadar)
n.2vko
takaisin saxan kautta /laiva suomeen
halventunut,baltian maat,unkari,kroatia,,,bensat yöpymiset ym
porukassa ,vfr,trumppa,bmweet,ja minä
mahtuis 1-2 (jos turkulaiset jättää väliin....niin)
max on 6 henk,(tuloo muuten vaikeuksia samaan maj.paikkaan)
meiän porukassa pidetään hauskaa,nautitaan
me hoidetaan kieliasiat(ruotsi,saxa,englanti,osittain venäjää)
ota yhteyttä ,jos ei oo matkaseuraa

Sama suunta on meilläkin kaverin kanssa kuin monella muullakin täällä eli 18.6. Naantalista Kapellskäriin, siitä säiden ja fiiliksien mukaan sitten BB1500 Goldilla siirtyminen San Remoon ja sitten Saksan ja Ranskan kiertelyä ja takaisin Suomessa 29.6. Kaikki on suunniteltu hyvin löysästi, ei tiukkoja aikatauluja eikä reittisuunnitelmia, päätettiin vaan, että yritetään ajaa aurinkoisia ja kauniita reittejä sääennusteen mukaan. Aika näyttää, miten onnistuttiin.

Laivamatka tilattu Helsingistä Traavemyndeen 22.6 klo. 11.00 lähtevään alukseen.
Kahdenviikon matka ,onko muita sillä laivalla lähtijöitä?Kroatia olis määränpää saa nyt sitten nähdä.

Powered by EzPortal