Jalkojen lepuutustelineet sivuposkien päälle

Aloittaja kaipaa, 23.07.09 - klo:13:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Moi,

Onko kukaan löytänyt toimivia ja piiloon käännettäviä jalkatelineitä ST1300 sivuposkiiin (kaatumarautoihin) kiinnitettäviksi?? Jossakin näin kuvan jossa ko. telineet oli viritetty sivulle kaatumarautoihin muovisuojien alle käännettäviksi kun niitä ei tarvitse.

Kaitsu

No, löysinhän minä sen kuvan ko. "lepuuttajista". Onko kenelläkään kokemusta?? Mistä löytäisi moisia??

//http://koczarski.com/ST1300/HwyWings/Wings.htm


Lainaus käyttäjältä: "jarska"MotorcycleLarryltä löytyy ja lähettää Suomeen tavaraa.


Onko kellään käyttökokemuksia, minkälaiseksi jää tuo ajoasento?? Olen itse juuri liittynyt tänne jäseneksi, ja itselläni on vm.2004 (mallivuosi 2003) ST1300 jonka ostin tuossa Toukokuussa. Hetihän sitä piti mennä kokeilemaan miten matka turbiinilla taittuu, joten kävimme Heinäkuun alussa sitten ajelemassa yhteensä 3000 km //http://kaitsusworkshop.blogspot.com/ . Yhtenä päivänä ajoimme sitten Hollannista Puolaan hieman yli 1000 jolloin kävi mielessä, että jalkoja voisi lepuutella vaikka hieman eteenkin päin.

Kaitsu

Minusta oli helppo lepuuttaa jalkoja pannarilla silleenkin että nosti vaan pohkeet niiden kaatumarautojen päällä oleville muoveille, ei naarmuta ja ah kun polvet tykkäs. _1_v

06.01.10 - klo:17:41 #5 Viimeisin muokkaus: 20.01.11 - klo:18:53 käyttäjältä kaipaa
Lainaus käyttäjältä: jarskaMotorcycleLarryltä löytyy ja lähettää Suomeen tavaraa.

No, nyt tuli nuo Motorcyclelarryn jalkatelineet, ja ensivaikutelma onpi tosi hyvä, niistä saa hyvin tukea ja istuma-asento muuttuu kuin custom-pyörässä konsanaan. Työn jälki on hienoa, ja taittomekanismi toimii hyvin. Tilasin myös tuon tangon korotuspalan, mutta sarvien kiinnityspultit on niin tiukassa, etten saanut normaalilla 6-kulma-avaimella pultteja auki. Kukahan riemurasia vääntänytkin ne niin tiukkaan..? Eli korotuspalan asennus ottaa nyt muutaman päivän ennen kuin saan isommat avaimet työpaikalta asennukseen. Korotuspalan mukana tuli 2 prikkaa laitettavaksi kiinnityspulttien alle, mutta en ole vielä saanut selville, että mihinkähän väliin ne tulee, olisiko täällä tietoa asiasta?? Muuten, tulli näppäsi paketin välistä, joten tilauksen hinta sitten pompsahti verojen yms. muodossa. Motorcyclelarry oli laittanut paketin päälle hinnaksi 50$ plus 35$ postikuluja, mutta eihän ne nyt ihan niin halpoja ole... Enkä minä tiennyt tästä ennen kuin sain paketin...

No tuota, viime kesänä tuli sitten kokemuksia noista lisäjalkatapeista sivuposkien kohdalla (Motorcycle Larry), ja täytyy sanoa että minulla ne ainakin toimii ja asentoa on helppo muutella. Muutenkin kesäkuumalla kun laittaa jalat tappien päälle pötköttämään, niin saa ilmavirran tulemaan syliin viilentämään. Onko kenelläkään muulla kokemuksia noista, itse suosittelen!!

Itse löysin Motonetista aihiot.
Hiukan piti jalostaa mutta tuli hyvät.
Oliskohan hintaa tullu n.30e

Motorcycle Larry ei enää niitä valmista, joten mistä kamppeesta Tapsa64 lepuutustapit teit?

Powered by EzPortal