Geeli

Aloittaja uusipanisti05, 20.02.10 - klo:19:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mitenkähän tuo geelilevy on noin kallista, mitä olen kuullut.Onkohan siinä jotain patentin ylläpitomaksua.Joku edustaja oli verhoilijalle kaupannut, mutta verhoilija ei halunnut antaa edustajan yhteystietoja.Vois vetää noihin istuimiin, kun löytäis sopivan isoja ja sopivan hintaisia paloja.Mietityttää vaan kun puhutaan jostain 6,5mm paksuuksista, auttaakahan se jotain? Tuohon kun sais jonkun kimppatilauksen, jostain indokiinasta, vois kans olla asiaa.Tuo verhoilija näytti käsillä jotain soiroa olisko 30x70sm ja hinta 140€.Nuo mitat hän piirsi ilmaan. #-o

Tuo hinnoittelu haiskataan maahantuonnin "pientenpiiriltä",halutaan pitää katteet korkeella,kun ei ole isoa kysyntää,eikä tuontihalukkuutta löydy.
siis ei ole kilpailua.

Jollakin on varmaan tietoa mistä geelilevyä voisi saada järjellisesti.
laitetaan korvantaakse.

Käytämme kyseistä geelilevyä KalPan jääkiekkojoukkueessa,
muistaakseni sitä löytyy 3mm ja 6mm paksuisina levyinä.
Voin ottaa tarkat mitat huomenna kun menen jäähallille ja
myöskin osoitteen mistä sitä saa.On kyllä kallista tavaraa
sen voin sanoa jo heti kättelyssä,jotakin satasen korvilla
levy.  :-k

Tuota ketjua kun lukee niin siellä tulee vastaan firma josta tilasin geeliä penkkiä varten.

No hyvä, tuota vähän muistelinkin.

Tuolla on jotain.

Lainaus käyttäjältä: "epoca"Tuolla on jotain.

Juurikin tuosta firmasta ostin geeliä ja ainakin tavara on kunnollista.

Sano nyt vielä Jarska oliko se geeli parempi istuimessa kuin se sun ensimmäinen pehmustemodaus?

Laitoin edelliseen pyörääni (V-Strom) geelin ja tulen laittamaan myös Pannariin sitä. Kyllä se pidentää pysähdysväliä ihan mukavasti. Olen käyttänyt oheista tuotetta:

http://www.idanratsu.com/c/product_details.php?p=238

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Sano nyt vielä Jarska oliko se geeli parempi istuimessa kuin se sun ensimmäinen pehmustemodaus?

Oli tokkiisa huomattavasti parempi modaus geelillä, ei kyllä puutunut persus kovin helposti ja lisäksi kivan viileä helteellä kun otti pyörän tallista.

Tuon modauksen minkä tein kun olis vielä osannut tehdä silleen että jyrsii soppelin kolon sille geelille originaalin pehmusteen sisään, mut vaatis jo enemmän taitoa ja välineitä.

Ja lisää kysymyksiä.Mihin väliin olette laittaneet lämmityselementin?Entä jos laittaa tuon geelin, kuinkahan tuo lämmityselementti siihen suhtautuu?Sulaako koko geeli, vai.Onko noista istuinlämppäreistä jo keskusteltu? :cheers:

http://www.topsellerie.com  
ST1300 valmiita geeli satuloita hintaan 245€ + kulut
ilman geeliä 186 €

itse tilasin jo alkutalvesta hintaa tuli postiin toimitettuna yhteensä 335 € ja vanha satula jäi minulle

valitettavasti ei vielä perstuntumaa

Powered by EzPortal