Jarrusatulan huolto st1100

Aloittaja Lauriha, 02.10.11 - klo:21:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko kukaan huoltanut jarrusatulaa ja saako siihen korjaussarjaa

Irroitin etujarrusatulat ja kuinka ollakkaa oikean puoleiset palat olivat melkein raudoilla ja vasen puoli vielä ihan hyvä.  Taitaa olla vasemmalla puolelella jumi kun palat ei ole kuluneet tasaisesti.

Ohjeista kiitellen jo etukäteen

Juu on tullu huollettua. Osat saat vaika Stormilta. Jarru neste tietenkin samalla vaihtoon.

MakePan

Stormolta näytto tosiaan löytyvän osia.

Pitikö männille tai sylintereille tehdä mitään muuta kuin puhdistaa ja uudet tiivisteet

Mulla lämmitti alkukesällä takajarrua. Aukaisin ja putsailin paikat, niin ei sen jälkeen mitään vikaa.
Muutenkin oli jarruroippeet sisältä, kuin uudet. (-94 1100  80 tkm)
En vaihtanu edes jarrusylinterin tiivisteitä. Hyvin on pitäny ja toiminu.

Saattaa lähteä sulla toimimaan, kun vaan putsaat hyvin...


03.10.11 - klo:17:31 #4 Viimeisin muokkaus: 03.10.11 - klo:17:36 käyttäjältä Timppa
Mä olen lähtenyt siitä liikkeelle, että jos ei vuoda älä korjaa.

Tosin jos sylinterit jää "nalkkiin" johonkin tiettyyn kohtaan silloin lisää tarkastelua.
Joka kerta kun vaihdan renkaan tarkistan samalla myös jarrupalat (2krt/kesä).

Silloin tarkistan myös sen, että jarrusatulat liikkuvat myös jarrulevyyn nähden sivusuunnassa.
Tiedä niiden oikeita nimityksiä, mutta kuvasta selkiää mitkä akselit olen pitänyt myös "rasvoissa". icon_mrgreen

Kulutuspintaa alle 1mm niin vaihtoon. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kiitti kommenteista, onneksi on talvi edessä paljon aikaa olla huolellinen  bowdown

Powered by EzPortal