Katteen lisäilmanohjaimet?

Aloittaja jusupov2002, 05.04.21 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Melko uutena pannaristina ja nyt kevään tullen muovien kasaajana aloin ihmetellä, mikä lienee näiden katteiden lisälaajennusten tausta?
- peilien yläpuolen pienet lisäpalat
- polvien kohdalle tulevat laajennukset

Missään Hondan osaluettelossa niitä ei näy. Kuvien perusteella osassa pannareita ne on paikallaan ja osassa ei. Mitään viitettä siihen, että ne olisivat vain jossain vuosimallissa en löytänyt.

Ovatko nuo laajennukset aikanaan hankittu optioina tai lisävarusteina? Ovatko ne maakohtaisia? (Esimerkiksi brittiversioissa niitä on ja ei ole.)

-06:seen tuli, varustekittinä ,kun ostin uutena ja tähän -07:kaan ostin Bikeworldista plexin reunaan ja peilien päälle , asensin ne itse, kun tiedän että vaikka ei ton isommat ole niin auttavat aika paljon. thumbsup1 3 vuotta sitte maksoivat siellä 90 e ja tulevat liimalla kiinni, peilin alapuolella on liiman lisäksi pieni ruuvi. Helppo asentaa. :)

siitä tankin viereisestä tuuliohjaimesta ei oo kokemusta ???

siitä tankin viereisestä tuuliohjaimesta ei oo kokemusta ???
[/quote]

Sillä on melkein suurempi vaikutus kun noilla pelinpäällä olevilla, ollut kans joskus ST1100:nen ja
siinä oli nuo kaikki, ei kastunut hanskat eikä jalat ennen kun pysähtyy tai ajelee hiljaa n.50 km/h
tai alle. Suojaa myös ajoviimalta tosi hyvin.
- Raiteiltaan suistuneena jo vuodesta 1959 -
3XSS1000, AR19, SS1000FIN, SS1600K, SS2000, SS2000FIN, SS2000K, SS3000Batic, BB1500, BB1500FIN, 1500G, BB2000KG, BB3000K

Ne on siis lisävarusteita.

Kiitos vastauksista. Heti löytyi lisäinfoa hakusanoilla:
DEFLECTOR KIT for Honda PAN EUROPEAN ST 1100

On ihan OK lisävaruste ainakin näin suomessa.
Huoltohommia kun tekee, niin joutuu muutaman ruuvin
lisää purkamaan, mutta sadekelillä se vaiva kyllä unohtuu!
Helppo asentaa ja hintakaan ei enää "hirvitä".
Suosittelen!
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Mulla on kaikki tuossa 2004 mallissa. Hyvät ovat,ei paljon rukkasiin tai jaloille tuule rd11
Olivat lisävaruste. Mulla on 2004 Honda mallien Suomi esite jemmassa,siinäkin ne mainitaan.
Taisi olla kuvatkin,pitää ihan huomenna tarkistaa.
Joskus olin Honda liikkeessä töissä,silloin muistaakseni ready to go paketissa tulivat mukana...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal