Map-anturi

Aloittaja Jone205, 22.03.21 - klo:21:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Onko kukaan joutunut vaihtamaan itse map-anturia?  Viisi Haaranen ja letkut ovat auki ! Sama käyntihäiriö aina kylmäkäynnistyksen yhteydessä. Fi-valo vilkuttaa sen 2-kertaa ja pieni tauko välissä ja sama uudestaan. Vikahan viittaaa nyt itse anturin toimintaan.

Lainaus käyttäjältä: Jone205 - 22.03.21 - klo:21:54
Onko kukaan joutunut vaihtamaan itse map-anturia?  Viisi Haaranen ja letkut ovat auki ! Sama käyntihäiriö aina kylmäkäynnistyksen yhteydessä. Fi-valo vilkuttaa sen 2-kertaa ja pieni tauko välissä ja sama uudestaan. Vikahan viittaaa nyt itse anturin toimintaan.

Tosta 5 haarasesta on ollu paljonki et alimmainen haara ajanmittaan tukkeutuu ja se pitää puhdistaa, mut en muista et kukaan foorumilla olis map-anturista mitään kirjoittanu.  sain vinkin että kun sen 5 haarasen puhdistaa ja laittaa takaisin niin kannattaa nostaa se ylemmäksi, 5 cm:kin auttaa siihen että ei enää tukkeudu.

Map-sensori vaihdettu ja alipaineletkut uusittu. Tyhjäkäynti kylmänä ja lämpimänä tasaista . Letkut ja viisi haarainen olivat täysin puhtaat. Vika oli sensorissa..

Powered by EzPortal