ST 1300 ja helppo penkin "modaus"

Aloittaja jarska, 06.03.09 - klo:08:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tämmöinen olisi pitänyt Jarskanki laittaa istuimeen. Tietty emännälle kans.

Lainaus käyttäjältä: "KORVI"Tämmöinen olisi pitänyt Jarskanki laittaa istuimeen. Tietty emännälle kans.

Älä hullua yllytä :compress:

Lisäpehmuste laitettu nahkan alle. Kun muuta en tähänhätään löytänyt niin laitoin kaksi 7mm superloonia päällekkäin. Eikun nahka takaisin päälle. Hyvän tuntuinen tuli,ei vielä ajokokemusta. Eikä maksanut mitään!

 bannana
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"a´la jarska jarskan penkki,
:compress:

Tämä jakkarahomma on mielenkiintoinen. Pehmeä ei välttämättä ole parempi. Minulla on Sargent:in jakkara ja se on kaukana pehmeästä. mutta muotoilu on paremmin peffaa päin sopiva. Olen antanut itseni ymmärtää että peppuun tulee pistekohtaista puutumista kun jokin kohta peffasta kantaa enemmän painoa kuin toinen eli painon pitäisi jakautua laajemmalle ja tasaisemmin. Joko  siis penkki sinällään osuu paremmin pehvan muotoon tai jollain geelipäällysteellä tasoitetaan painon jakautumista. Amerikkalaiset käyttää niitä Russell Day Long jakkaroita, jotka on täysin kuppimaisia eli kanta peffaa jopap reunoilta. Itse en tuon mallisesta pidä, koska siinä ei voi lainkaan vaihtaa asentoa vaan istutaan koko ajan täysin samassa paikassa. Itse tykkään välilä ajella hieman taaempaa ja välillä edessä.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Olis talven aikana aikomus hakkia parempi penkki ST-1300:sataseen  joka olisi  takalistolle hellempi. bikeri Ja onko kokemuksia geeli penkistä ? Sain vihiä että sellaisia olis saatavilla. =D>  hat1

butt1  Ei kyllä istuttu kuin  vajaat 2,5 tuntia. Oli vain tarkoitus
edetä. Oli ainakin henkilökohtainen ennätys, siis ST 1300.
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Lainaus käyttäjältä: "elmeri"PS.Osotteita.! Mistä voisi tilata
tuossa linkkilista on paikkoja
llmainen vinkki, kuulostele ja lue näitä muutaman kuukauden vanhoja viestejä, niin saat lisää perspektiiviä ostamiseen.
Meitin Topsellerie on hyvä perseelle (vaikka ei ole geeli) mutta hieman ahdas = lyhyt

Kyllä uusi istuin persuslämmittimellä kiinnostaa, tosin toi taitaa olla silloin yhtenäinen murikka!
Ainakin näin on Corbin istuin.

Powered by EzPortal