Metzeler Roadtec Z6 ja rengasmelu

Aloittaja Harppa, 14.05.18 - klo:10:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moi! Mulla Pannarin eturengas pitää sellaista jurinaa, ettei ilman tulppia kehtaa ajella. Pikipaikan yli kun ajaa, niin tulee hetkeksi hiljaista. Paineet on 2.9bar. Onko muilla samanlaisia kokemuksia kyseisistä renkaista?

Ei tästä renkaasta mutta michelin pilot road gt meni samanlaiseksi ääntää selvästi renkaaseen tuli sellaisia pitkittäisiä juomuja.No kohta  se lähtee tilalle dunlop roadsmart III

Lainaus käyttäjältä: Harppa - 14.05.18 - klo:10:41
Moi! Mulla Pannarin eturengas pitää sellaista jurinaa, ettei ilman tulppia kehtaa ajella. Pikipaikan yli kun ajaa, niin tulee hetkeksi hiljaista. Paineet on 2.9bar. Onko muilla samanlaisia kokemuksia kyseisistä renkaista?
Kun vaihdat uuden niin tarkista painemittarisi ja laita 3,3 kiloa painetta, muuten raputtaa ja huuttaa.

Roadsmart mainittiinkin jo, mutta onko muita suosituksia eturenkaaksi? Ei kai se PR 4 GT huono voi olla, kun niin moni sitä on kehunut? Bläkkärissä mulla oli PR neloset ja siinä ainankin toimi mainiosti.

Mulla on joskus ollut Metzlerin Z6 takana. Se jurisi kun pyörässä olisi ollut laakerivika, on mielestäni Z6 ominaisuus ei vika.
Misukan PR 4 GT on hyvä rengas, ajoin edellisellä eturenkaalla noin 18 000 km. Mun Pannariin nyt keväällä laitettiin jo kolmannet PR 4 GT eteen, kun PR 5 GT ei ollut vielä saatavilla. t. make

Lainaus käyttäjältä: Make - 15.05.18 - klo:13:31
Mulla on joskus ollut Metzlerin Z6 takana. Se jurisi kun pyörässä olisi ollut laakerivika, on mielestäni Z6 ominaisuus ei vika.
Misukan PR 4 GT on hyvä rengas, ajoin edellisellä eturenkaalla noin 18 000 km. Mun Pannariin nyt keväällä laitettiin jo kolmannet PR 4 GT eteen, kun PR 5 GT ei ollut vielä saatavilla. t. make


Kyllä se menee michelinkin kantikkaaks jos ajelee normipaineilla,eli kannattaa laittaa väh 0,2 -0,3 bar ylitse suosituksen. thumbsup1


FF1pan rd11

Noniin, nyt on eturengas vaihtunut PR 4 GT:ksi ja paineet 3.3 bar. Hieman ääntä tuokin antaa, mutta huomattavasti hiljaisempi kuin vanha. Kiitoksia kaikille vinkeistä!

Tuohon edelliseen vois sanoo niinku naapurin Pepevainaa aikoinaan (et ku yks muija valitti et vene heiluu)
sit ku paatti ei enää heilu niin se on kivel !!! reps

Sit ku renkaast ei kuulu enää ääntä niin ajat VANTEEL !!! :P  062802jumpie  airrev  reps