Metzeler ME 880 alle

Aloittaja hry, 19.06.11 - klo:18:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ensinnäkin mukavaa jussia kaikille. olipa lukemista,kun olin viikon työreissussa. viikolla oli pyörä 24 tonnin huollossa ja sinkon rengas tuli takaseen. huolto makso reilut 600 22yikes rengas uudella kulmaventtiilillä 140e elina nyt seurataan miten alkaa kestää. hyvä oli ajaa ja kuvio mielestäni ok. onko kellään jääny ylimäärästä tankkilaukkua, jossa ois pallien puolen kiinnikkeinä sellaset niinkun salkun lukot? jos niin soita 044-2914200. tarviisin viikon päästä norjan reissuun ajelu.gif

23.06.11 - klo:21:01 #16 Viimeisin muokkaus: 23.06.11 - klo:21:03 käyttäjältä jussi613
1300 sopii ja pysyy hyvin mangneetti laukku toimii loistavasti. on meinaan kokemusta asiasta.

Ei siinä kummonen rengas tarvitse olla, kun voittaa ensiasennus renkaan Britgestonen. Minun pyörällä ajettu 4800 km ja etrengas mennyt keskeltä sellaiselle sahanteräälle vaikka kulutuspintaa on vielä paljonkin tähteenä. Esim. kun, tiputtaa nopeuden vaikka 90:stä vapaasti alemmas, niin 80:n kohdalla alkaa ohjaustanko vatkaamaan. Olen ajanut iisisti ja oikeilla remgaspaineilla ja silti kävi näin, alkaa tuntua siltä, että tainut tulla valituksi aika kallis harrastus. Huomenna rengaskauppaan, täällä Helsingin suunnalla Metzeler maksaa eteen 197 euroa ja asennus 25 euroa. Onko kukaan tavannut vastaavaa kulumista? elina
jauhis

Pannarin ensiasennusrenkaana olevan Bridgestone 020:n tyyppivikana on juuri tuo mainitsemasi ilmiö. Kyllä se on kaikissa raskaammissa pyörissä sama. Johtuiskohan siitä, että kyseinen malli jäi melko lyhytikäiseksi.
Sen seuraajassa 021:ssä on erilainen kulutuspinta, eikä siinä ole sitä ilmiötä, joskin se taas kuluu melko nopeasti.
Itse olen käyttänyt Metzelerin Z6 rengasta. Sillä pääsee takarenkaalla noin 15 t, ja etusella vähän enemmän.

Kiitos! Tuo tieto helpotti vielä lisää. Onneksi en mennyt suoraan rengasliikkeeseen, vaan ajoin aamulla Vantaan Bike Worldiin ja selitin tämän rengashomman siellä. Minusta tuntui, että tämä ei ollut heille uusi asia, koska suhtautuminen oli sen mukainen. Huomenna menen sinne takaisin ja vaihdetaan eteen Metzeler rengas ilman kuluja. rd11
jauhis

Muistakaa sitten kaikki tarkistaa myös ilmanpaineet säännöllisesti ! ! !
Ei maksa mitään mutta voi säästää useita euroja.
En tiedä onko miten moni huomannut ? mutta varsinkin UUDEN RENKAAN asennuksen jälkeen paine "putoaa" jo sadan kilometrin ajon jälkeen.
Viimeisessä vaihdossa painetta laitettiin molempiin  3,2 ja kas kummaa
seuraavana päivänä tallella oli 2,9  ;D (samalla mittarilla mitattuna)
Että kyllä kannattaa "polvistua" bowdown pannarin viereen.

Powered by EzPortal