AJORINTAMALTA

Aloittaja Mphessu, 28.02.21 - klo:19:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

28.02.21 - klo:19:01 Viimeisin muokkaus: 28.02.21 - klo:19:43 käyttäjältä Mphessu
Laitan foorumillekin ajokautta varten hiukan aktiviteettia ajeluiden suunnitteluun. Olen taas valmentamassa myös TFMK-alueiden tulevaa toimintaa. Kimppa-ajot ovat vakiintunut tapa, joista pannarifoorumilla on takavuosina ollut paljonkin pöhinää.
Reittien suunnittelusta on hyvä aloittaa. Otin liitteeseen kuvan askelmerkeistä.
Että siitä sitten ajoreittejä suunnittelemaan ja kavereitakin mukaan kutsumaan.

Ehkäpä vedän viidennen kerran myös Päitsin. Ans  kattoo lähteekö kokeneet etapinvetäjät kuten Pertti ja Meesse messiin thumbsup1

Mphessu

11.03.21 - klo:21:17 #1 Viimeisin muokkaus: 11.03.21 - klo:21:20 käyttäjältä Mphessu
Näyttää siltä, että reittien tekemisen kuvaa on katsottu 70 kertaa nyt ja kymmenen on tykännyt. Siitä on vielä kotva matkaa, että uskaltaa lähteä reittiä tietokoneella myös tekemään.

Mutta kokemuksesta tiedän, että hyvin suunniteltu ajelu voittaa pää(määrä)ttömän ajelun.

Jo kahden kaveruksen kimppa-ajo sujuu nauttien, kun molemmat osaavat kimppa-ajamisen aakkoset.

HARJOITUS TEKEE MESTARIN JA MESTARIKIN HARJOITTELEE horisko

Kirjoitit tämän myös tonne höpö höpö puolelle ja toivoit vastauksia , minä " vanhan liiton " miehenä vastaan tänne . Meille on tullut mukaan uusia pannaristeja ja varmaan heitä kiinnostaa nämä reitit ja niiden tekeminen . Myös kaun mukana olleille ei ole pahasta välillä muistia virkistää . Kesän kiemuroissa olen kyllä mukana ja ne pienten ryhmien ajot voivat olla ainoita mitä voidaan toteuttaa .

Lainaus käyttäjältä: pertti - 15.03.21 - klo:16:55
Kirjoitit tämän myös tonne höpö höpö puolelle ja toivoit vastauksia , minä " vanhan liiton " miehenä vastaan tänne . Meille on tullut mukaan uusia pannaristeja ja varmaan heitä kiinnostaa nämä reitit ja niiden tekeminen . Myös kaun mukana olleille ei ole pahasta välillä muistia virkistää . Kesän kiemuroissa olen kyllä mukana ja ne pienten ryhmien ajot voivat olla ainoita mitä voidaan toteuttaa .

No hyvä Pertti. Minäkin tuolla "höpö höpö" puolella totesin sen, että porukan sinne siirtyminen ei tue foorumia.
Millähän pyörällä ajellaan, kun  varmaan puolet  vanhasta  väestä on vaihtanut muihin merkkeihin. Sullakin on tuo 10 euron HD. Onkos vuotovaivoja  :D

Mulla on tallissa paljon sylintereitö V8 , V4 ja 1 pappatunturi, joka vuotaa eniten, Mustang lopetti vuotamisen ja Pannarihan ei ole koskaan vuotanutkaan.

Sanottakoon, että olen  varannut koeajon Honda NC 750 mozkaan. Kassotaan!

Powered by EzPortal