St 1100 pleksi

Aloittaja unnah, 17.02.09 - klo:15:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: hry - 05.03.14 - klo:20:34
Olen 175 cm, enkä saanut satasen vauhdissa mieleisiä säätöjä. Jotenkin sellaista humpsuttavaa pyörteilyä, ei paha, mutta en tykännyt. Ehkä jollekin pidemmälle kaverille sopiva. Kokeilin, kun Aeroflowt olivat kovasti kehuttuja Amerikan Pannaristisivuilla. Pitäisi ehkä kokeilla uudelleen, mutta viime syksynä lyhensin viisi senttiä vanhaa jo muutenkin nirhittyä Giviä ja ihme tapahtui. Valitin aiemmin Shuberthin S1 potan ilmanottoaukkojen kaappaamasta melusta, mutta nyt se melu katosi! Kuulostelen tämän version ensin loppuun, ennenkuin pistän toista pleksiä testiin.

Tuo on noiden pleksien kanssa aikamoista "tiedettä"kun siihen vaikuttaa kuskin pituus pleksin korkeus/säätö ja lisänä kuskin ajoasentokin pistää omat lusikkansa tuohon soppaaan.Ainakin omalta osalta voin kertoa sen kun olen 189 cm pitkä,olen korottanut ohjausta 35 mm,eli ajoasento on jonkinverran pystympi kuin alkuperäinen.

Kun rakensin tuon säädön tuohon St 1100:seen sain sillä n. 14 cm pelivaraa tuohon pyörteiden/kohinan poistoon.
Monasti,kun olen säätänyt pleksin korkeutta,niin että kohinat yms poistuvat pleksi on hieman liian korkella,jolloin nippanappa näkee yli yläreunan.
Tietenkin kypärän muoto ja koko vaikuttavat myös. thumbsup1

FF1pan  rd11

Kaveri tuli kylään, dremeli kainalossa ja Puigin pleksi sai uudet muodot.
Nyt oon tosi tyytyväinen klasiin, "pappatunturimainen" ulkonäkö hävisi, näkee yli, eikä pyörteile sen kummemmin, toimii.
Pitäskö tuosta laittaa palautetta Puigille, tuollanen se pitäs olla jo tehtaalta tullessa. :D