Hanse-Hostel Rostock

Aloittaja Nurmela, 03.06.09 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Olen menossa juhannuksen jälkeen Keski-Eurooppaan ja laiva tulee Rostockiin illalla klo 23 eli aika huono aika pikaisen majoituksen suhteen.  Löysin Rostockista Hanse-Hostel Rostockin ja pistin samantien sinne e-mailia onnistuuko majoittuminen sinne niin myöhään.  Vastasivat samantien ja toivottivat tervetulleeksi laivan saapumisen jälkeen.  Doppelzimmer mit Fruhstuck kustantaa 56 euroa.  (www.hanse-hostel.de)
Eli mielestäni hyvä vaihtoehto niille, jotak tuskailevat, mistä löytää yösija nopeasti laivan saapumisen jälkeen.  N. 10 min. ajomatka satamasta.

Eivätkö anna jäädä laivaan yöksi?

Ei ole mahdollista, kun laivaa lähtee jo aamuyöllä takaisin kohti Helsinkiä.

Ei nyt aivan samaan laivaan.Menemme 22.6 Finnlinesillä Travemundeen, ollaan sielä 23.6 klo.20.00

Olen käyttänyt useamman kerran Rostockissa Etab hotellia, nimi vissiin vaihtunut, mutta suht.koht. sopuhintainen varaa netistä ja saa sisäänpääsykoodin voi mennä hotelliin koska huvittaa mihin aikaa yöstä tahansa, myös voi lähteä milloin tahansa. Näitä hotelleja Saksa täynnä, jos esim. ajot menee ns.pitkäks voi soitella matkalta ja varata onnistuu melkein aina.....laivalta matkaa hotelliin n.15min.

Travemundestä taas voi ajaa illalla Hampuriin ja varata etukäteen merimieskirkolta yösijan. Siisti mukava paikka matkan varrella tutustua, jos ei ole aikaisemmin poikkeillut. Olen käyttänyt tätäkin vaihtoehtoa useamman kerran. Suht koht edullinen itse Hamburgissa.

Powered by EzPortal