International Pan Gathering 2019

Aloittaja lehtonen, 25.10.18 - klo:21:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 02.08.19 - klo:12:13
Hello Pannaristit !!!

Onko kukaan laskenut montako henkeä/pyörää on nyt lähdössä tonne PanGatheringiin Saksaan ?
Milloin on lähdössä ja mitä reittiä ? Voisko jonkinlaisessa porukassa ajaa ?
Mä aattelin et meen Ruotain kautta, kun viabalticaa oon runnannu jo 3 kertaa tänä kesänä
ja tulis viellä pidempi matka. :o
Lehtosethan tuolla jo aikasemmin oli menossa jonnekkin kylään ennen tai jälkeen kokkareitten ? :)
Mäkin ajattelin et meen samalla alpeille pyörimään ennen tai jälkeen kokoontumisen tai ennen ja
jälkeen ??? aikaahan on mulla, mut fiiliksen mukaan. rd11

Niin ja sattuneesta syystä en lähde Hesa - Lyybekki laivalla !!! horisko

Suomesta on ilmoittautunut neljä pyörää / seitsemän hlöä.

Me starttaamme Lumijoelta 15.8. aamulla ja ajamme illalla laivaan Helsingissä.
Aluksi suuntaamme Itävaltaan ja palaamme sieltä Saksaan 21.8.
Alustavasti on sovittu, että tapaamme Timpan ja Maijan kanssa Erlangenissa 21.8.
Sieltä ajamme kimpassa miitinkiin torstaina 22.8. aamupäivällä.

Pitää katsoa jos mäkin sillon keskiviikkona tulisin tonne ja ajaisin teidän kanssa kimpassa loppumatkan. En oo päättäny vielä koska lähden mut luultavasti ajan Ruotsin/Tanskan kautta. Olis hyvä jos meil olis puhelimella jonkinlainen yhteys niin tavoitettais toisemme.

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 02.08.19 - klo:19:49
Pitää katsoa jos mäkin sillon keskiviikkona tulisin tonne ja ajaisin teidän kanssa kimpassa loppumatkan. En oo päättäny vielä koska lähden mut luultavasti ajan Ruotsin/Tanskan kautta. Olis hyvä jos meil olis puhelimella jonkinlainen yhteys niin tavoitettais toisemme.

Jo vaan passaa. Torstaille jää vajaa 300 km ajoa.
Minulla on sinun numerosi ja voin laitta omani sinulle.


Gathering on alkanut aurinkoisessa säässä. Paljon on tuttuja kasvoja.

Nyt on kotiuduttu Saksan Pan Gatheringista.
Meidän reitti kulki Helsingistä Traveen. Sieltä Saksan läpi Itävaltaan.
Itävallassa kävimme mm. Euroopan korkeimmalla vesiputouksella Krimmlerillä, täällä.
Itävallasta jatkoimme Italiaan jossa kävimme mm. Piramidi di Segonzanossa, täällä.
Sitten upean Gardajärven ympäri ja takaisin Itävaltaan ja Saksan Erlangeniin.
Siellä tapasimme vaihtarityttömme Natalien sekä muut Suomalaiset Gatheringin osallistujat.
Erlangenista me Suomalaiset ajoimme kimpassa Wartin Pan Gatheringiin.
Wartissa oli tarjolla kolmena päivänä kuusi yli 200km opastettua reittivaihtoehtoa.
Hienoja linnoja, viinitiloja, näkötorni, luostari, MB Unimog museo, suklaatehdas ja hienoja maisemia ja mutkateitä.
Osallistujia oli 13:sta maasta liki 200. Paneja laskujeni mukaan ainakin 104.
Muita merkkejä en laskenut mutta Wingiä, Jammua, Trumppaa, Suskaa, Bemaria ja KTM:ää ainakin löytyi.
Eli sama aate kuin meidänkin foorumilla, pan-henkisyys riittää.
Gatheringin päätyttyä ajoimme Traveen ja siellä laivaan.
Sää oli jopa helteistä koko ajan. Pari pientä sadetta koko aikana.
Minulle ajokilometrejä kertyi 5617km. Paljon upeita kohteita ja kokemuksia rikkaampana.

Ensi kesänä Pan Gathering on Ruotsissa Örenäsin linnassa Helsingborgin alapuolella 6.-10.8.2020.
Ei ole päälekkäin Jänkhän kanssa. Mutta tästä Gatheringista saamme lisää infoa myöhemmin tänä syksynä.



01.09.19 - klo:18:10 #21 Viimeisin muokkaus: 01.09.19 - klo:18:16 käyttäjältä sepeteus
Mulla tää PaGathering reissu jatkuu viel varmaan ens sunnuntaihin asti, kotimatkalla ollaan 11 km siittä Motorrad Kreiselmeyeristä jossa aion huomenna käydä katsomassa niitä kaatumarautojen muovisuojia.Kilsoja en oo just nyt laskenu mut n.7000 km on vallotettu 20 Joh:ia ,Passoa ja col de laata niistä lista kun pääsen kotiläppärille. Aijon ajaa via baltikan taas kerran joten pari tuhatta kilsaa tulee vielä.BRUM ! BRUM ! rd11

Laitoin muutaman minuutin kohtalaisen tylsää videota youtubeen, mikäli kiinnostaa voi käydä kurkkimassa.

https://www.youtube.com/watch?v=v8utbCEcYak&t=323s


https://www.youtube.com/watch?v=yRFjktQ2j7M&t=4s
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

TÄÄLTÄ löyttyy Pan Gatheringin järjestäjien ottamia valokuvia ja videonpätkiä.  thumbsup1

Powered by EzPortal