dual jarru ei toimi

Aloittaja mika.h, 13.08.18 - klo:19:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

 wallhead missä vika kun dual jarru ei tee painetta takajarrulle dual mäntä kyllä liikkuu herkästi ?

Millä voimalla nostat sitä dualjarrulaitetta?

käsin menee pohjaan paine tuntuu kun puristaa jarrukahvaa samaanaikaan mutta takajarrussa ei tapahdu mitään

14.08.18 - klo:08:32 #3 Viimeisin muokkaus: 14.08.18 - klo:13:17 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: mika.h - 13.08.18 - klo:20:11
käsin menee pohjaan paine tuntuu kun puristaa jarrukahvaa samaanaikaan mutta takajarrussa ei tapahdu mitään


Ootko puhdistanu/rasvannu takajarrusatulan tapit ?
Mulla ei toiminnu kun tapit oli ihan kuivat.

Ei siinä jarrukahvaa tartte painaa. Nosta hiljaa tunkilla jarrusatulaa ja samalla pyöritä takapyörää, luulen, että jarruttaa.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 14.08.18 - klo:17:42
Ei siinä jarrukahvaa tartte painaa. Nosta hiljaa tunkilla jarrusatulaa ja samalla pyöritä takapyörää, luulen, että jarruttaa.

Tarkottaa etujarrusatulan takana on se dual laite.

14.08.18 - klo:20:08 #6 Viimeisin muokkaus: 14.08.18 - klo:20:16 käyttäjältä mika.h
se etujarrusatula kääntyy käsin eteenpäin pohjaan asti ja mäntä liikkuu edestakaisin mutta ei tapahdu takana mitään eli ei tee painetta .takapalat liikkuu hyvin

Jos ei tunkilla nostaen tapahdu mitään niin laita sitten järjestelmään nestettä.

täytyy käydä tarkistamassa nesteet ei tullu mieleen kun muuten jarrut toimivat hyvin

Onko mahdollinen nesteenvaihto yms. edeltänyt tilannetta?
Muistaakseni dual venttiililtä takarenkaalle on välissä yksi ilmausventtiili vasemmalla puolella, jossakin kohtaa lohkoa ts. Sylinteriryhmän kohdilla/alla...
Hankala ilmattava ilman kaveria.
(Niksun mopoon joskus vaihdettiin nesteet.)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

nesteet ok.viimekesänä vaihdoin nesteet ja ilmasin myös sen nipan katteen alta ja kaikki toimi niin kuin piti nyt vaihdoin takarenkaan ja tuli siinä samalla tarkastettua kaikki jarrupalat siinä huomasin vian en tiedä kuinka kauan on ollut viallinen. ohje kirja käskee ottamaan huoltoon yhteyttä

Onko etujarrusatula ollu irti kun olet ilmannut oikealla tankin ja katteen välissä olevan nipan? Etusatula irti ja ylös nostettuna joku palikka palojen välissä. Ja muista oikea järjestys ilmauksessa.
leppis

juuri noin ilmattu kuten foorumin sivuilla ohje
olen itsekin päätynyt että jossain on ilmakupla mikä aiheuttaa vian
täytyy ilmata vielä kun kerkiää

Onko kokemuksia dual-jarrusylinterin purkamisesta, tai arviota mitä maksaa uusi palikka ? Mulla Jumittaa takajarrua ,kuinka herkästi tarvis liikkua ?

Powered by EzPortal