Progressiivinen etujousitus.

Aloittaja Pannukakku, 27.12.15 - klo:19:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moro, onko kukaan vaihtanut ST:n keulaputkiin progressiivisia jousia? Maksavat satasen pintaan pari, mutta onko niistä iloa?

Moro!

Minulla ollut kans mielessä vaihtaa jouset uusiin, mut olen miettinyt samaa et oisko noista progressiivista hyötyä? Pannarini on 1300st vuodelta 2005 ja jouset lie vielä alkuperäiset. Onko kellään kokemusta noista progresiivisistä jousitus tai saako saman tuloksen vaihtamalla vain uudet Normi jouset sekä öljyt?
03Biker
ORE

Kyllähän öljyjen vaihto jämäköittää aina jaousitusta. Vanhat jouset lienevät hyvät jos ovat mitta-arvoissaan mutta eivät ne progressiivisiksi muutu. Monttumiehet jotka krossia ajelevat kehuvat kyllä progressivisia jousia, mutta maantietouhuissa en ole niihin törmännyt.

Mulla on ollu pari kesää brogressiiviset jouset edessä kummasti rauhoitti etupäätä.

Asian voisi ottaa kokeiluun täksi kesäksi. Keulaöljyt pitää vaihtaa kuitenkin.

Itselläni ei ole kokemusta noista. Ainakin Harrikka porukka on vaihdellut noita jousia keulaan ja kovasti kehuneet.
Ainakin vanhemmissa härräköissä on aika onneton keula vakiona, pohjaa aika helposti. Oma kohtaista kokemusta löytyy.

Omassa ST1300 tuli stefa jumpan aikana jäykemmät öljyt keulaan. Nyt on sitten jäykkä, liiankin jäykkä.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal