st1300 renkaan kestävyys

Aloittaja jarre, 18.04.11 - klo:20:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Olen vaihtanut rengasmerkkiä vähän sen mukaan, miten ne testeissä menestyy. Samoin täältä Pannarisivuilta löytyvät kokemukset ohjaavat valintaani. Nyt ajan Pilot Roadilla, eikä ole yhtään ikävä Marathonia. Aika näyttää, mitä seuraavaksi tulee alle.

Ittellä ollu yleensä jo vuosia Michelinit tai Metzelerin Z6.
Harrikkaan ostin Continentalit,ei ollut kaikkia kokoja ollenkaan muilla,edessä 21" takana 16"

Vaihdoin viimeviikolla maasturiin renkaat kesäkiekoissa luki made in China wallhead
Nastarenkaat kunnon kotimaiset Nokian Hakkapeliitta SUV,made in USSR vai CCCP >:(
vai lukiko nyt Russia,kuiteskin se siitä kotimaisuudesta....

Taitaa olla kaikki renkaat nykyään,made in "vinkuintia"   :P
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Juu eineoo ! ! Mulla on autossa misukat,,,viime kesänä ostin 2 uutta eteen ja ajoin niillä 12,5 tkm ja loppu = tehty Espanja.
Edelliset tehty Ranska ja kilometrit n 90 tkm  horisko
Nokian kitkat 195 x 15 = venäjä  ja 205 x 16 = Suomessa paistettu !
Siis koko vaikuttaa tuotantomaahan !
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

H-D:n Continenttaalit taisi olla Brasiliasta!
H-D:n Dunlopit olivat USA:sta,ovat kai edelleen niissä on isoimmalla kys.Mopo merkki eusadance
Panin Misukoista en muista,mutta taisi olla paistettu jossain ihan muualla mitä kuvittelin...

Möin pois toisen nelikon HR-V siinä oli viimetalvena ostetut Hakkapeliitta 8:sit,en perhana muista missä ne oli tehty?
Tosi hyvin pitävät nastarenkaat kyllä oli... sen suhteen vain kehuja+++

Ja taas ollaan omaan tyyliin of topik :-\
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Muutama kuva pr4GT renkaista,joilla ajettu tasan 16000km kylkylkyl
Pääosa matkasta matkustajan kanssa ja vielä laukut täynnä kamaa  airrev
Viimeaikoina takarenkaan kulmat ovat alkaneet tuntua,varsinkin vähän tiukemmissa mutkissa!
Eturenkaalla olisi ollut vielä tuhansia kilometrejä ajomatkaa,mutta vaihdatin sen samalla,
koska tiedossa on vähän pidempi siirtymä läpi euroopan  :o
Kaikenkaikkiaan minun mielestäni loistavat renkaat ja luotto niihin on ollut täydellinen thumbsup1
Samanlaiset meni alle tänään hintaan 400€ hmmm kallista,no elämä on  22yikes
Uskoisin,että jos ajelee yksin,niin noilla renkailla menisi kevyesti 20000km rikki!
Rengaspaineet olen yrittänyt pitää takana n.3,5 ja edessä n.3.2 bar!

10.09.15 - klo:15:57 #65 Viimeisin muokkaus: 10.09.15 - klo:16:02 käyttäjältä arskai
Et ole uskossasi hukassa hyvä "veli"...... bowdown
Täs on reilun parikymppiä ajettu pr4GT ja huomenna vaihtoon menossa. Pääasiassa kevyellä kuormalla ajettuna n.3,2
paineilla.... bannana ....ei huono vaihtoehto, joten uutta samanlaista alle.  :)

arskai








Lainaus käyttäjältä: lönni - 09.09.15 - klo:22:35
Muutama kuva pr4GT renkaista,joilla ajettu tasan 16000km kylkylkyl
Pääosa matkasta matkustajan kanssa ja vielä laukut täynnä kamaa  airrev
Viimeaikoina takarenkaan kulmat ovat alkaneet tuntua,varsinkin vähän tiukemmissa mutkissa!
Eturenkaalla olisi ollut vielä tuhansia kilometrejä ajomatkaa,mutta vaihdatin sen samalla,
koska tiedossa on vähän pidempi siirtymä läpi euroopan  :o
Kaikenkaikkiaan minun mielestäni loistavat renkaat ja luotto niihin on ollut täydellinen thumbsup1
Samanlaiset meni alle tänään hintaan 400€ hmmm kallista,no elämä on  22yikes
Uskoisin,että jos ajelee yksin,niin noilla renkailla menisi kevyesti 20000km rikki!
Rengaspaineet olen yrittänyt pitää takana n.3,5 ja edessä n.3.2 bar!

Oliko 400€ renkaat irtovanteille vai alta alle?
Oma kirjanpito ei ole matkassa,mutta ei minulla noin kauan kestäneet.

Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 10.09.15 - klo:22:00


Oliko 400€ renkaat irtovanteille vai alta alle?
Oma kirjanpito ei ole matkassa,mutta ei minulla noin kauan kestäneet.
Kyllähän ne oli alta alle!

Powered by EzPortal