Vaihdenäyttö

Aloittaja jarska, 27.04.09 - klo:16:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juuri tuota sivustoa tarkoitin, sieltä löytyy kasapäin muitakin modeja, lisävarusteita ja niksejä. Yritin eilen vielä itse sitä sivua löytää, mutta en osaa näemmä googlen käyttöä. Kiitokset Jarskalle, että löysi sivuston, meidän muiden iloksi. Asiallisesti kaveri on kyllä sen asennuksen tehnyt.

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Jarska kerro sitten miten sait sen toimimaan. Olen samaa mieltä, tosta ois hyötyä ja ihme ettei sitä ole vakiona!
Mittariasennus on hieno mutta luulen että siisti paikka löytyy muualtakin. Aika kallis kyllä ja ei osa tarpeet maksais varmaan muutaman euron!

Lainaus käyttäjältä: "seontaas"Jarska kerro sitten miten sait sen toimimaan. Olen samaa mieltä, tosta ois hyötyä ja ihme ettei sitä ole vakiona!
Mittariasennus on hieno mutta luulen että siisti paikka löytyy muualtakin. Aika kallis kyllä ja ei osa tarpeet maksais varmaan muutaman euron!

Jep, kertoilen kunhan tulee ja saan asennettua :compress:

No nyt on paikallaan ja toimii tarkasti. jumpie

Itse värkille vaan opetetaan kerran pyörä keskituella vaihteet ja sen jälkeen pelaa.

aikalailla siistiltä näyttää. :-k  :-k

Pitäskö meenkin vai...
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Hyvinhän tuo Garmini loistaa.

Tyylikäs ja käytännöllinen pikkumodi :blah5: kuva kertoo enemmän kuin aina arvaakaan kippis
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"Tyylikäs ja käytännöllinen pikkumodi :blah5: kuva kertoo enemmän kuin aina arvaakaan :compress:

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Pitäskö meenkin vai...

Pitäis :compress:

Helvatin siisti juttu!  wave

Wau, hienosti näkyy nyt pykälät. Täytynee hankkia ettei tarvi ettiä kutosta. Menikö Jartsa kauan kun asensit?

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Helvatin siisti juttu!  wave

Jep, kesäkuussa suurinpiirtein pitäis tulla vanhempiinkin ST1300 malleihin thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: "seontaas"Wau, hienosti näkyy nyt pykälät. Täytynee hankkia ettei tarvi ettiä kutosta. Menikö Jartsa kauan kun asensit?

8 tuntia siinä meni, mutta haaskattiin aikaa kun suunniteltiin ensin sinne oikeelle puolelle minne se ei mahru millään lookaround

Lainaus käyttäjältä: "Tonzal"kuva kertoo enemmän kuin aina arvaakaan :hmph:

Nimimerkillä "Missä Jallu luuraa?"  reps1

Löysin firman nimeltä Biketronix joka valmistaa myös käsittääkseni vanhempiin pannareihin(myös ST1100) vaihdenäyttöjä.

Jostain syystä nuo sivut ei aukea eikä pääse katteleen mihin vuosimalliin sopii.

Ainakin tuolla-->ebay on myynnissä myös ST1100:een

Powered by EzPortal