uusi Triumph Trophy & BMW 1600 GT vai 1300 Pannari

Aloittaja jatuurila, 30.09.12 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

No nii, bemari 1600 gt on kotona ja ekat tuntumat on saatu.
Moottori on hieno ja varsinkin se mörinä lämmittää vanhaa miestä! :D
Vääntöä ja kiihtyvyyttä löytyy ny ihan tarpeeksi eikä pyörä nyöki mitenkään, vaan menee tasaisesti täys kiihdytyksessä.
Varmaankin toi ESA hoitaa homman ja pitää pyörän aisoissa.
Vakionopeudensäädin on kyllä mukava lisä kun päristää menee moottoritiellä pitkänkin matkaa.
Vakio pleksi on kyllä tossa pyörässä ihan perseestä, varsinkin kun mun pannarissa oli toi CB:n iso pleksi joka anto tosi hyvän suojan.
Noh laitoin tilaukseen CB:n pleksin ja toivotaan että toimii kuten jenkkilän foorumeilla on höpötetty.
Tästä on hyvä jatkaa pyörän "maistelua".

Minulla vaihtui Pan European ST 1300 abs -malli 31.8.2013 Triumph Trophy SE -esittelypyörään, kun sellainen tuli ko. viikolla myyntiin Vantaan Biketeam -liikkeessä. Tuntuu mainiolta prätkältä ja siinä oli lähes kaikki lisävarusteetkin mukana. Olen käynyt Trumpalla syyskuussa Italiassa noin 4700 km:n reissun ja pystyin pitämään moottoriteillä kovempaa nopeutta kuin Pannarilla vaikka Trumpassakin on takalaukku ja ajoin yhden hengen kuormalla. Vakionopeussäädin on mainio apulaite, samoin kuin kahvan- ja istuimenlämmittimet. Jousitus tuntuu jämäkämmältä kuin Pannarin vastaava ja moottori ärhäkämmältä vaikka kiihtyvyydet ovat samoissa.

Mukavaa syksyä Panfun -jäsenille!!!

PS. ehdin ajaa Honda Pan European -malleilla yhteensä 21 vuotta tyytyväisenä.

Powered by EzPortal