Parkit ei pala.st1100

Aloittaja Rami, 20.02.19 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

20.02.19 - klo:08:55 Viimeisin muokkaus: 20.02.19 - klo:18:08 käyttäjältä Rami
Kaikki muut valot kyllä palaa,parkit pimeänä. Missä mahtaa olla sulake parketille.

Lainaus käyttäjältä: Rami - 20.02.19 - klo:08:55
Kaikki muut valot kyllä palaa,parkit pimeänä. Missä mahtaa olla sulake parketille.

Sulake on pääsulakeboksissa, muistaakseni toiseksi ylin, 10A ja merkintä on jotain tyyliin "Position, meter, tail" jne. Mutta sen sulakkeen takana on myös mittarivaloja ynnä muuta joten niidenkin tulisi olla pimeänä mikäli sulake on palanut. Palavatko taka-ajovalot?

ei pala myöskään takavalot,mittarivalot on katsomatta.

juu sulake vika mut mulla oli ensimmäinen sulake.kiitos avusta.

Lainaus käyttäjältä: Rami - 22.02.19 - klo:20:56
juu sulake vika mut mulla oli ensimmäinen sulake.kiitos avusta.


Rami hyvä kun ongelma ratkesi.sehän on tämän pannaristi fooruumin tarkoitus ja henki,täällä on tuollaisia niikuin pannukakku,.. hän st1100 spesialisti lähes tulkoon ja kaiken lisäksi pannaristeistä nuoremmasta päästä.Ja kaiken lisäksi hän on todella henkeen ja vereen tosi pannari harrastaja.ja häneltä on vuosien kuluessa monelle neuvoja  löytynyt.
Suuri kiitos hänelle siitä!!

Mennäkseni toiseen asiaan foorumin puolesta:Sinulle ja Muille uusille Ns tosi pannaristeille/tämän fooruumin ns pannarihenkisille  uusille liityjille/jäsenill. On minulla/ monilla muilla vanhoilla jäsenillä toivomus että lisäisitte profiilin tietoihin,mikä pyörä on,mistä kaupungista/kunnasta,0lette ,ei mitään osoitteita tarvi.Siitä on se hyöty, kun jotain kysytte pyörän asioista,tai jos joku pannaristi on samalta lähiseudulta voi esittää joskus vaikka ajelukierrosta tai kun meillä on kaffe kokoontumisia täällä määrä-
paikkoihin satunnaisesti ja jopa kuukausittain.

Toivon että lisäätte em tiedot profiiliinne,ei siitä haittaakaan ole. Uusia pannaristeja/motoristejä foorumi tarvitsee,koska me vanhat ollaan poistuva luonnovara,no mennään niinkuin pystytään. pakko pistää sanonta: Ei vanha v:ttuile vanha vaan neuvoo. thumbsup1  bowdown

FF1pan rd11




Lainaus käyttäjältä: Rami - 22.02.19 - klo:20:56
juu sulake vika mut mulla oli ensimmäinen sulake.kiitos avusta.

Silkasta mielenkiinnosta mutta oliko sulla sittenkin päiväajovalot pimeänä?

ST:n sulakeboksin ylin sulake on 15-ampeerinen lähivalojen sulake. Parkki, joka siis on pieni lasikantapolttimo umpion alaosassa, on Eurooppaan myydyissä pyörissä A) olemassa ja B) saman sulakkeen takana kuin taka- ja mittarivalot eli toiseksi ylin ja 10A. Alin sulake on taas 15A mutta pitkien sulake, ST:ssä on eri releet pitkille ja lyhyille.

Tai siis ainakin tehtaalta lähtiessä. Oman pyöräni valojärjestelmä on mallia maailmankansalainen kun pyörä on tuotu käytettynä Euroopasta, suomipyörissä on ollut omituisia kytkentöjä koska kummatkin valot eivät ole saaneet palaa samaan aikaan joskus Kekkoslovakian aikoina.

Powered by EzPortal