perän kupera tiivisterengas

Aloittaja Jarimar, 29.11.14 - klo:11:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Irroitin st 1300 vm. 2003 takarenkaan. Otin pois akselin, renkaan ja sitten huomasin sellaisen kuperan, kumisen "prikan" olevan irrallaan. Sitten irroitin holkin joka menee akselitiivisteen läpi varsinaisen kulmavaihteen puolelle. Missä kohti tämän "prikan" oikea paikka on?  Tällä juukelin puhelimella en osaa kuvia liittää.


Lainaus käyttäjältä: Meesse - 29.11.14 - klo:13:59
http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/hon/5053f1aaf870021c54be66da/rear-wheel
http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/hon/5053f1aaf870021c54be66db/final-driven-gear

Oliskohan noista apua...

Tässäpä kuvia. Tuossa renkaan päällä on holkkiosa ja mysteeriprikka/tiiviste vieressä. Toisessa kuvassa aukko johon holkki ja mysteeritiiviste kuuluu, tai siellä se oli. On väljän livakka ainakin holkkiin. Jos osais tulkita tuosta kuvasta mikä osa se on? Toinen vaihtoehto on että nakkaan koko rinkulan hiiteen. Onhan nuo laakerit suojattuja ja öljytilaan päin akselitiiviste suht kunnossa.

Oliskohan laakerin pölytiiviste. Jos vaikka edellisellä omistajalla laakeri on mennyt paskaksi ja pölytiiviste on irronnut eikä hän ole tuota renkulaa huomannut poistaa reiästä. Tarkista laakerien kunto.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 29.11.14 - klo:16:47
Oliskohan laakerin pölytiiviste. Jos vaikka edellisellä omistajalla laakeri on mennyt paskaksi ja pölytiiviste on irronnut eikä hän ole tuota renkulaa huomannut poistaa reiästä. Tarkista laakerien kunto.

Kyllä tuo laakerin pölytiivisteeltä näyttää. Eikös siinä ole laakerin numerokin?
Joka tapauksessa pois se joutaa.

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 29.11.14 - klo:17:53
Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 29.11.14 - klo:16:47
Oliskohan laakerin pölytiiviste. Jos vaikka edellisellä omistajalla laakeri on mennyt paskaksi ja pölytiiviste on irronnut eikä hän ole tuota renkulaa huomannut poistaa reiästä. Tarkista laakerien kunto.

Kyllä tuo laakerin pölytiivisteeltä näyttää. Eikös siinä ole laakerin numerokin?
Joka tapauksessa pois se joutaa.

Joo, niinhän se varmaan  onkin. Hitto kun sitä  helposti ajattelee vaikeimman kautta vaikka monesti asiat ovat aika yksinkertaisia. Laakerit on ok. Ootteko laittaneet voidetta noihin vetopintoihin? Kiitokset vinkistä

29.11.14 - klo:21:48 #7 Viimeisin muokkaus: 29.11.14 - klo:21:51 käyttäjältä Meesse
Vetopintoihin? tarkoitat varmaan tuota pooritusta,PITÄÄ EHDOTTOMASTI RASVATA !!!!(AINA KUN ON VANNE IRTI) Itse käytän Shellin mustaa sitkostevaseliinia

Lainaus käyttäjältä: Meesse - 29.11.14 - klo:21:48
Vetopintoihin? tarkoitat varmaan tuota pooritusta,PITÄÄ EHDOTTOMASTI RASVATA !!!!(AINA KUN ON VANNE IRTI) Itse käytän Shellin mustaa sitkostevaseliinia

joo, kiitti vinkistä. Pitänee tutustua hieman noihin huolto-ohjeisiin tarkemmin...

Pannari ollut mulla yhden kauden ajossa, olen päätynyt malliin pikku 500 gse Suzukin, 600 Transalpin, 1150 GS Bemarin ja 700 Transalpin kautta. Hain tuulisuojaa ja pitkien vetojen mukavuutta ja mun mielestä tämä pyörä on tähän saumaan melko passeli väline. Tämän fooruminkin olen tiedostanut mutta eräs asiakas kovin painosti liittymään ja kas, heti sain porukalta apua.

01.12.14 - klo:21:45 #9 Viimeisin muokkaus: 01.12.14 - klo:21:47 käyttäjältä FF1pan
Lainaus Jarimar: Tämän fooruminkin olen tiedostanut mutta eräs asiakas kovin painosti liittymään ja kas, heti sain porukalta apua.

Muistan silloin foorumin alkuaikoina v 2009 lopulla ja 2010 puolella,kun esitti jonkun pannaria koskevan kysymyksen,vastaus tuli melkein
ennenkuin kerkis kysymyksen saamaan foorumille No tämä on zoukki, :D   mutta kyllä se silloin nopeesti tuli. thumbsup1
Nykyään kestää hieman kauemmin,liekö porukka vanhentunut/ hidastunut.  :-X siitähän jo 5 vuotta

Vanhoja muistellen FF1pan  rd11

Powered by EzPortal