Pilot road 6

Aloittaja Harvi, 13.03.22 - klo:14:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Uudet renkaat päätin ostaa Pannariin ensi kaudeksi. Vanhat Pilot Road 4 gt ovat jo tulleet tien päähän. Selailin nettiä ja päädyin, asiaa tarkemmin harkitsematta, Pilot Road 6 renkaisiin. Vasta renkaiden saavuttua kotipostiin aloin tarkemmin funtsimaan Pannarin painoa ja rengasvalintaa. Michelinin Pilot gt renkaathan ovat nimenomaan tarkoitettu raskaille matkapyörille. Minkähänlainen ajokokemus minulla on odotettavissa ensi kaudella? Osaako kukaan ennustella?

13.03.22 - klo:16:15 #1 Viimeisin muokkaus: 14.03.22 - klo:19:03 käyttäjältä lehtonen
Lainaus käyttäjältä: Harvi - 13.03.22 - klo:14:31
Uudet renkaat päätin ostaa Pannariin ensi kaudeksi. Vanhat Pilot Road 4 gt ovat jo tulleet tien päähän. Selailin nettiä ja päädyin, asiaa tarkemmin harkitsematta, Pilot Road 6 renkaisiin. Vasta renkaiden saavuttua kotipostiin aloin tarkemmin funtsimaan Pannarin painoa ja rengasvalintaa. Michelinin Pilot gt renkaathan ovat nimenomaan tarkoitettu raskaille matkapyörille. Minkähänlainen ajokokemus minulla on odotettavissa ensi kaudella? Osaako kukaan ennustella?
moi varmaan kannataa pistää vielä vähän korkeemat rengaspaineet.  kun vielä ei gt versiona meidän renkaita thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: Harvi - 13.03.22 - klo:14:31
Uudet renkaat päätin ostaa Pannariin ensi kaudeksi. Vanhat Pilot Road 4 gt ovat jo tulleet tien päähän. Selailin nettiä ja päädyin, asiaa tarkemmin harkitsematta, Pilot Road 6 renkaisiin. Vasta renkaiden saavuttua kotipostiin aloin tarkemmin funtsimaan Pannarin painoa ja rengasvalintaa. Michelinin Pilot gt renkaathan ovat nimenomaan tarkoitettu raskaille matkapyörille. Minkähänlainen ajokokemus minulla on odotettavissa ensi kaudella? Osaako kukaan ennustella?

Mulla myös pitäisi saada uutta kumia alle , tosin 1100 -99. Nyt alla pyörineet Bridgestone Battlax, hieman reilut 14000km, ovat kulkeneet tiensä päähän. Olen ollut tyytyvänen näihinkin mutta suosituksia ja kokemuksia kuuntelen mielelläni.
Wille

Michelin on se merkki
GT 5:sesta eikä 6:sesta oo kokemuksia, mutta GT 4 kestäny parhaimmillaan 23600 km siis takanen ja
32000 km etunen . normi on siinä 22000 km
paineet etunen 3,00 bar ja takanen 3,3 bar niin kestää paremmin.
hyvä pito loppuun asti. :) thumbsup1

Powered by EzPortal