MP-messut 2019

Aloittaja lehtonen, 04.01.19 - klo:18:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tämän talven MP-messut ovat 1.-3.2.-19 Helsingin messukeskuksessa.

Vanhan tavan mukaan voin kerätä ryhmälipputilaukset.  thumbsup1

Ryhmälipputilaus edellyttää yhteensä vähintään 10 lipun tilausta. Yhden lipun hinta on 14€ + pk.

Sitovat tilaukset osoitetietoineen yksärillä minulle viimeistään 27.1.

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 04.01.19 - klo:18:20
Tämän talven MP-messut ovat 1.-3.2.-19 Helsingin messukeskuksessa.

Vanhan tavan mukaan voin kerätä ryhmälipputilaukset.  thumbsup1

Ryhmälipputilaus edellyttää yhteensä vähintään 10 lipun tilausta. Yhden lipun hinta on 14€ + pk.

Sitovat tilaukset osoitetietoineen yksärillä minulle viimeistään 27.1.

Valitettavasti lipputilauksia ei tullut tarpeeksi, joten ryhmälipputilaus ei toteudu tällä kertaa.

Mä sain silti 14 eurolla eläkeläis alennuksella lipun, kun ostin sen jo netin kautta, samalla tilasin koeajon. 03Biker  En muutenkaan halua sinne lauantaina, kun siellä on hirveä tungos vaan menen aina sunnuntaina, on vähemmän porukkaa ja näytteille asettajilla hyviä tarjouksia (eivät halua kantaa kamoja takaisin liikkeeseen) mullakin on tarkoitus katsoa jos löytyis uudet gore ajosaappaat ja kevyet ajohanskat heinäkuun eteläeuroopan reissulle.Sieltä voi saada tosi edullisesti nuo. Männävuosina ostettiin naisystävälle avattava kypärä ovh.229 ja me maksettiin 78e  thumbsup1

28.01.19 - klo:12:43 #3 Viimeisin muokkaus: 28.01.19 - klo:21:38 käyttäjältä uusipanisti05
Perjantaina.

Lauantai  thumbsup1 ,,koska,,,no työläisenä ei oikein maistu meno viikon työ rupeaman jälkeen,,,,
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Lainaus käyttäjältä: mikkokui - 29.01.19 - klo:18:54
Lauantai  thumbsup1 ,,koska,,,no työläisenä ei oikein maistu meno viikon työ rupeaman jälkeen,,,,

No sittenhän sunnuntai olis viel parempi ! Vois lauantaina lepäillä/saunoa ja olis sitte
sunnuntaina virkeenä MP-Messuilla.

sunnuntaina minäkin ajattelin tuolla poiketa.
👍

Liityn letkaan, eli sunnuntaina nähdään.

Kymis / pannukakku  Missäs sitä sitte nähtäis ?

Mä aattelin olla siel jo heti kun ne avaa eli 10.00 ja mennä sitte suoraan koeajopaikalle
kyttäämään josko olis joku prätkä jota voisin kokeilla. 03Biker

Huomenna eli perjantaina  :)

Moro.
lauvantaina ois tarkotus tulla.
T. Risto

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 31.01.19 - klo:15:49
Kymis / pannukakku  Missäs sitä sitte nähtäis ?

Mä aattelin olla siel jo heti kun ne avaa eli 10.00 ja mennä sitte suoraan koeajopaikalle
kyttäämään josko olis joku prätkä jota voisin kokeilla. 03Biker

Tulen varmaan puolen päivän aikaan.

Onko edelleen tulijoita sunnuntaille? Japsistaroilla vaikuttaisi olevan mielenkiintoinen osasto.

Ja mestoilla ollaan.

Tulihan käytyä ja 3 Hondapaitaa ostettua !
Tilasin koeajon netin kautta ja sain tulostaa varausnumeron, mut ei siittä ollu mitään hyötyä !
Menin paikalle klo:11,30 niin sanoivat että seuraava aika kun voi päästä ajamaan on 12,40 mut
sillon on vaan koeajossa enää moposkoottereita ja piikin pyöriä !
Sanomattakin selvää ettei ne mua kiinnostanu !!!

YKS PETTYNY MP_Messujen koeajoihin !!! ;D

Powered by EzPortal