Näyttöön jää virrat päälle

Aloittaja pulukko, 05.07.21 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joskus kun kääntää virta avaimesta virrat pois päältä jää näytöön himmeänä virrat päälle ja polttoaineen näyttö jää vilkkumaan. Tyhjentää akun muutamassa päivässä. Remppaamalla saa pimeäksi pitää vain muistaa aina katsoa. Ilmeisesti virtalukko kulunut. Mitähän maksanee uusi? Onko kukaan laittanut päävirtakatkaisinta sillä sais virrattomaksi ainakin.
Elä kuin viimeistä päivää!

Oletko koittanut öljytä virtalukkoa

Minulla mittariston kanssa päinvastainen ongelma. Kun virta-avaimesta kääntää virrat pois, nollautuu kello ja kaikki muukin.

Ongelma ei ole suuri, mutta olisi ihan kiva kun kello olisi ajamaan lähtiessä ajassa. Nyt se on aina virrat päälle kääntäessä 1:00.

Onko mittaristolla jokin ylläpitoparisto tms., vai pitäisikö sinne tulla jatkuva jännite suoraan akulta?

Lainaus käyttäjältä: Oksanen - 19.08.21 - klo:21:04
Minulla mittariston kanssa päinvastainen ongelma. Kun virta-avaimesta kääntää virrat pois, nollautuu kello ja kaikki muukin.

Ongelma ei ole suuri, mutta olisi ihan kiva kun kello olisi ajamaan lähtiessä ajassa. Nyt se on aina virrat päälle kääntäessä 1:00.

Onko mittaristolla jokin ylläpitoparisto tms., vai pitäisikö sinne tulla jatkuva jännite suoraan akulta?
Mulla oli tuo kellon nollausjuttu kans, korjautui kun vaihdoin akun.

Lainaus käyttäjältä: Oksanen - 19.08.21 - klo:21:04
Minulla mittariston kanssa päinvastainen ongelma. Kun virta-avaimesta kääntää virrat pois, nollautuu kello ja kaikki muukin.

Ongelma ei ole suuri, mutta olisi ihan kiva kun kello olisi ajamaan lähtiessä ajassa. Nyt se on aina virrat päälle kääntäessä 1:00.

Onko mittaristolla jokin ylläpitoparisto tms., vai pitäisikö sinne tulla jatkuva jännite suoraan akulta?
Minullakin korjautui kun uusin akun.
Elä kuin viimeistä päivää!

Powered by EzPortal