Virta-avain

Aloittaja epn62, 01.05.16 - klo:21:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moi! Minulta katkesi virta-avain tänään sivulaukun lukkoon. Minulla on vara-avain, mutta en ole saanut avainkoodia pyörän mukana. Kuinka saan uuden avaimen teetettyä.
Esa
Esa

Pelkän varaavaimen teko kohtuullisen helppo. joko Tuolta uusi aihio tai Tuolta

Sitten onkin se ajonestokuvio........ onko avaimessa jokin siru samaan tyyliin kuin autoissa????
Sitä sitten en enää tiedäkään....

Lukkoliikkeissä tuskin on MP-aihioita jos on sitten sieltä vaan..

tuollaiset siruttomat avaimet voisi olla kaikilla "poikaa" juuri noihin sivulaukkuihin.
Kun se vahinko tulee yleensä ilmoittelematta ja olisi helppoa uusia vain sellainen "halpaversio" avain.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

kyllä tuola pitäs onnistua Yritys / S&J SAARIMÄKI OY
www.saarimaki.net/yritys-i-50.html thumbsup1

Luulis lukkoliikkeestä löytyvän aihio.
Ajonesto himmeli taitaa noissa kyllä olla.?
Ainakin giwi/Kappalaukkujen avaimet olleet aina murtuneita,mitä mulla on ollut. Teetin aina suosiolla paremman avaimen lukkoliikkeessä.
Kerran katkesi avain takalaukkuun ja olin 70km päässä mökillä,eikun vara-avainta hakemaan.
Oli kaikki eväät tuolla laukussa.
54 Daimleriin ei kyllä avainaihiota 2 lukkoliikkestä löytynyt.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Eilen sattumalta lueskelin 1300 ohjekirjaa . Avaimen kohdalla kerrottiin , jos ei ole sitä pientä läpyskää missä on koodi ja sillä voi avaimen tilata niin pitää vaihtaa " hälytysyksikkö " ja sille tulee uudella sirulla vaimet .Tieto peräisin vuodelta 2004 saattaa olla muitakin mahdollisuuksia .

02.05.16 - klo:08:53 #5 Viimeisin muokkaus: 02.05.16 - klo:16:46 käyttäjältä hojare
 thumbsup1 Minulla siirrettiin siru vanhasta uuden avaimen aihioon, muuten maksaa messinkiä.
Siru on avaimen metallilätkän alla.
Samalla teetin avaimen sivulaukkuja varten (siinähän ei sirua tarvita). Tämä avain oli muuten yllättäen
kalliimpi, koska tarvittiin ylimääräinen aihio.

Huomasin joskus reissulla avaimen olevan katkeamispisteessä ja pysyvän kasassa vain kromauksen varassa.
Suosittelen kokeilemaan avainta, vaikka ihan piruuttaan.
Onneksi on yleensä vara-avain mukana. Kannattaa muuten olla! horisko

Hojare


tee se nyt, huomenna voi olla.....

Lainaus käyttäjältä: hojare - 02.05.16 - klo:08:53
thumbsup1 Minulla siirrettiin siru vanhasta uuden avaimen aihioon, muuten maksaa messinkiä.
Siru on avaimen metallilätkän alla.
Samalla teetin avaimen sivulaukkuja varten (siinähän ei sirua tarvita). Tämä avain oli muuten yllättäen
kalliimpi, koska tarvittiin ylimääräinen aihio.

Huomasin joskus reissulla avaimen olevan katkeamispisteessä ja pysyvän kasassa vaion kromauksen varassa.
Suosittelen kokeilemaan avainta, vaikka ihan piruuttaan.
Onneksi on yleensä vara-avain mukana. Kannattaa muuten olla! horisko

Hojare
Terve
Missä teetit avaimen ja laitatit sirun siihen?
T: Esa
Esa

Joskus teetin autoon uudet avaimet ihan vaan tavallisella Prisman suutarilla. Vuoden nuorempi auto ja olis maksanut 50€/avain enemmän. Luki vaan sen vanhan avaimen koodin jollakin vehkeellä ja teki kaksi samanlaista lisää. On se noilla jo kohta 7 vuotta pelittänyt. Miksi mopossa muuten olisi jotenkin se ajonesto "vaikeampi" asia laittaa avaimeen ? Eikun Prismaan tms. Kysymään se ei vissiin maksa vielä. :)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: epn62 - 02.05.16 - klo:13:21
Lainaus käyttäjältä: hojare - 02.05.16 - klo:08:53
thumbsup1 Minulla siirrettiin siru vanhasta uuden avaimen aihioon, muuten maksaa messinkiä.
Siru on avaimen metallilätkän alla.
Samalla teetin avaimen sivulaukkuja varten (siinähän ei sirua tarvita). Tämä avain oli muuten yllättäen
kalliimpi, koska tarvittiin ylimääräinen aihio.

Huomasin joskus reissulla avaimen olevan katkeamispisteessä ja pysyvän kasassa vaion kromauksen varassa.
Suosittelen kokeilemaan avainta, vaikka ihan piruuttaan.
Onneksi on yleensä vara-avain mukana. Kannattaa muuten olla! horisko

Hojare
Terve
Missä teetit avaimen ja laitatit sirun siihen?
T: Esa

Terve,

Jämsässä Huoltokaksikolla vaihtoivat sirun ja paikallisessa lukkoliikkeessä tekivät loput, myös avaimen laukkuja
varten.

Hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Tilasin viime keväällä parin avaimia Kiinasta alle kympillä- olivatkin siruttomia ja huonohko niklaus . Seuraava tilaus Saksaan ehkä 35 ekua kpl. Youtubesta koodausohjeet; tarvitset vastuksen koko ? ja pätkän sähköjohtoa ja tietenkin 1 koodatun avaimen. Sitten lukkosepälle Prismaan jyrsimään koodattuja avaimia. Homma on tosi simppeli! Nyt minulla on myös vara- avaimen vara-avain!!!!

Timpe

Lainaus käyttäjältä: hojare - 02.05.16 - klo:08:53
thumbsup1 Minulla siirrettiin siru vanhasta uuden avaimen aihioon, muuten maksaa messinkiä.
Siru on avaimen metallilätkän alla.


Itse vaihdoin sirun uuteen aihioon, ei mikään vaikea homma. Pienellä terävä kärkisellä meisselillä se "kiiltävä" kansi avaimesta irti, sen jälkeen tulee vastaan silikonia ja siru näkyy siinä keskellä. Varovasti rapsii reunoja pitkin silikonin irti samalla meisselillä ja sen jälkeen nostaa sirun irti. Voi vaikka sormilla irroitella ylimääräiset silikonit pois sirusta, sitten vain silikooni liimaa koloon ja siru paikoilleen takasin sekä kansi.

Avaimen kävin teetättämässä prisman suutarilla ja hyvin on toiminut.

Täällä Turun kulmilla hommasin uuden avaimen Pannarii Honda-liikkeestä. Uusiavain 23e , suutarilla avaimen kaiverrus 15e ja takaisin Honda-liikkeeseen pyöränkanssa ja avaimen koodaus 45e. Nyt on uusi avain joten on hyvä lähteä ensiviikolla reissuun

Lainaus käyttäjältä: pasi - 15.05.16 - klo:15:02
Täällä Turun kulmilla hommasin uuden avaimen Pannarii Honda-liikkeestä. Uusiavain 23e , suutarilla avaimen kaiverrus 15e ja takaisin Honda-liikkeeseen pyöränkanssa ja avaimen koodaus 45e. Nyt on uusi avain joten on hyvä lähteä ensiviikolla reissuun

Siinä olis lähellä ollut Myllyssä suutari joka olis tehny virta-avaimen 60 e, teetin
2 avainta laukkuja varten ja suutari sanoi että hän pystyy tekemään uuden virta-avaimen
ja siirtämään sirun siihen.(avaimessa ei vaan lue Honda), mullakin väänty aika alussa
toinen avain mutkalle,(toimii kyllä)mutta ajattelin kuitenkin teettää uuden.

Jos ulkoisille maille meet niin muista ottaa vara-avain mukaan  horisko

Meillä vara-avain on aina mukana kun emäntäkin eli hänen hallussa toinen avain.
tosin jos emäntä lähtee niin  ;D

09.06.19 - klo:21:58 #14 Viimeisin muokkaus: 03.07.19 - klo:21:05 käyttäjältä kf9966
Minulla molemmat sirulliset avaimet menossa poikki mutta avainkaapista löytyi yksi uusi siruton avain niin pääsi liikkeelle.
Tilasin siruavaimen aihioita täältä ja siirrän molemmista sirut noihin uusiin.

Powered by EzPortal