pyörän vahaus

Aloittaja JUNNU56, 17.06.11 - klo:12:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

ajattelin kysästä,kun summasaaressa joku mainitsi olevan sellaista vahaa,että käy maalipinnalle ja mustiin muoviosiin sama aine. minkähän merkkistä mahtaa olla? rinning

17.06.11 - klo:13:14 #1 Viimeisin muokkaus: 17.06.11 - klo:13:20 käyttäjältä jussi613
juu on vahaa... P-80 GOLDEN MIST CARNAUBA.
maahantuoja: auto-prokem oy en tiedä onko pienempiä astioita itse tilaan aina gallona kerralaan. on vaihtunut ja on pienepänäkin näköjään.
http://siirto.autoprokem.fi/product_info.php/cPath/44_45_52/products_id/177

Meillä käytetään Turtle Wax Ice vahaa muoviosille, vanteisiin ja joskus myös metallipinnoille.

Tekee muoviosat uuden näköisiksi ja vanteista lähtee pasha helposti.

tämä ei oo vahaa, mut mä olen jo "rekkamies"ajoista lähtien käyttänyt würthin "cargoline" -nimistä vaahtoa. sopii ikkunoille, kojelaudalle yms yms muoviosille.. (mopoillessa visiiriin, pleksiin, mittaristolle...) sisältää peseviä ominaisuuksia. antistaattinen.

pannaris olen suihkautellut sitä kaikkiin harmaisiin (1100) osiin.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

17.06.11 - klo:17:53 #4 Viimeisin muokkaus: 18.06.11 - klo:11:06 käyttäjältä Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: JUNNU56 - 17.06.11 - klo:12:47
ajattelin kysästä,kun summasaaressa joku mainitsi olevan sellaista vahaa,että käy maalipinnalle ja mustiin muoviosiin sama aine. minkähän merkkistä mahtaa olla? rinning

Varmaan sunkaa siitä puhuttiin ja vaha on sitä mitä jarskakin tossa sano, eli Turtle Wax Ice.
Hyvin voi vahaa sitäsuntätä nii hyvä tulee aina!  bittebitte

Ite oon kans vahannu tuolla Turtle wax ice:llä. Tosi hienosti kiillottaa. Sopii hyvin metallivärille.

Oliskohan toi vaha hyvää pyykinpesukoneen vahaukseen. Mulle joskus työkaveri neuvo, että pesukone pysyy hyvännäköisenä jos sen vahaa eikä siihen jää sit sormenjälkiä. täytysköhän kokeilla,kun en oo vielä tähöän mennessä konetta vahannu.

En ole kokeillut pesukoneeseen, mutta teräksiset liesi, jääkaappi ja pakastin tulevat hienon kiiltäviksi, eikä jää pyyhkimisjälkiä.
Hetkeen.
Leipiä voitelevia ja jätskiä syöviä lasten sormia ei ehkäise mikään...ne on kuin leimasimia...  kylkylkyl

Täällähän tulee hyviä vinkkejä boing  Kun ei oikein tuo kodin siistiminen maistu, niin joskos noiden kodinkoneiden vahauksesta olis apua.

Olen itse asiassa kodin härveleitä vahannutkin aikaisemmin, mm. levysoittimen läpinäkyvän muovikannen. Taisin tosin käyttää Korrekin luonnonvahaa, mutta se toimii, estää naarmuutumisen, eikä pöly tartu niin tiukasti ja on helppo pitää puhtaana.

Pyörää olen aikaisemmin vahannut Auto Clymillä, mutta ei se oikein ole vakuuttanut, kun peseminen tuntuu silti olevan yhtä työläst, puhumattakaan itse vahauksesta.
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

moro. pesin ja vahasin eilen pyörän. vahana auto clymin aqua wax. tosi helppo ja hyvä lopputulos. vaha suihkepullosta kosteaan pintaan,sitten liinalla levitetään ja annetaan kuivahtaa. kuivumisen jälkeen kuivalla liinalla loppusilaus. pakkauksessa tuli vaha ja kaks liinaa. vaha sopii muoville,kumille ja kromiosiin. kokeilkaapa miten helppo homma thumbsup1

Powered by EzPortal