ST 1300 vakionopeussäädin

Aloittaja famwed, 03.05.11 - klo:22:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko kellään kokemuksia tästä säätimestä?
http://www.mccruise.com/Honda-ST1300-ST1300A.html

tai sitten jostain muusta vastaavasta?

Markku

Minulla on se universaali Audiovox 100. Sitä taitaa olla useammallakin tämän foorumin jäsenellä. Se on siis alunperin autoon tarkoitettu sarja, johon löytyy asennusohjeet Pannariin. Hinta vain n. 100e. Taisi foorumilla oli oma ketjukin siitä. Minulla ollut 5 vuotta ja 140 tkm => hyvin on pelannut.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Lainaus käyttäjältä: famwed - 03.05.11 - klo:22:51
Onko kellään kokemuksia tästä säätimestä?
http://www.mccruise.com/Honda-ST1300-ST1300A.html

tai sitten jostain muusta vastaavasta?

Markku

...t-tonnin vehje...?!

Onko tietoa tuosta Audiovoxista, käsittääkseni tuota vacuumiversiota ei enää saa, vaan elektronisena vain. Löytyykö jostain ohjeet tuo elektronisen version asentamiseen?

Ostin itselleni tämän vacuumi version keväällä Jenkeistä. Hinta oli 170 Dollaria + vacuumi canisteri  17 dollaria. Lähetys kulut oli 50 dollaria , Tullia tuli jotain 40 Erkkiä.  Asennus oli kohtuullisen helppo...  22yikes
pura puoli pyörää...  4idi4s. Kaksi iltaa meni asennuksessa. Netistä löytyy asennus ohje Pannarille (1300)

Täältä ostin Audiovox ccs 100   
http://www.murphskits.com/catalog/product_info.php?products_id=422
Nopeasti tuli jenkeistä paketti ja visalla maksoin.

Juha67
2010 ==>    SS1000   SS1600K   SS2000   BB1500   BB1500G
2011==>     BB3000G   SS1000 Finland  SS1000 PanFun kimppa

Miten nämä tarvike cruiset tomii...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Minulla ollut 2 kesää käytössä ja ei vielä mitään vaikeuksia. Mukava lisälaite.

Noniin pannari talouteen hommattu ja Juha67 yllytyksestä vakionopeussäädintä asentelemaan, puoli pyörää o purettu ja eiköhän vakkari paikkansa löydä. Keväällä sitten mukava yllätys päästä koeajamaan, että mitä sitä o tullu ostettua! :)

Viki

Jos laitat Audoivoxin laitteen niin teetä sadesuoja ohjainyksikölle , muuten toiminut hyvin mutta arka kosteudelle . Ohjainyksikkö on tarkoitettu sisätiloihin asennettavaksi.

Lainaus käyttäjältä: jariii - 12.02.16 - klo:14:03
Jos laitat Audoivoxin laitteen niin teetä sadesuoja ohjainyksikölle , muuten toiminut hyvin mutta arka kosteudelle . Ohjainyksikkö on tarkoitettu sisätiloihin asennettavaksi.

Joo Audiovoxia laitan ja jos sataa, nii sateessa ajetaan... Mietinki että mitenkähän sateeseen reagoi. Onko kuvaa sadesuojan toteutuksesta, pitääkö katos ja pieni ränni virittää ;)?
Itse "pumppuhan" on katteen sisässä Herran kukkarossa, ei lienee ongelmaa sen puolesta.

Minulla on pienen nahkainen pussi jonka saa sidottua alhaalta kiinni , helppo ja nopea laittaa kun tarvitsee.

Lopulta vakkarikin saatu toimimaan. Uupui kytkimen maadoitus, nii ei homma pelannu. On kyllä paras varuste!! Off topiccina:
Lomalla viimeinkin, seuraavat kaksi viikkoa, matkin naantalin aurinkoo   ;) 
Perjantaina Traveen vaimon kanssa ja parin viikon päästä takasi. Ja nokka kohti etelää!

Viki

Powered by EzPortal