Bensamittarin ongelma

Aloittaja lehtonen, 31.05.20 - klo:16:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muutamilla on sama ongelma kuin minun pannarissa oli. Mittari ei näytä kahta palkkia ollenkaan, vaan hyppää kolmesta palkista suoraan yhteen ja alkaa vilkuttaan varatankkia.

Syy tähän on ylätankin anturissa. Vaihdoin omaani uuden anturin ja jo rupesi pelittämän oikein. Ainakin seuraavan tankillisen jälkeen näytti myös kaksi palkkia.  thumbsup1

Minulla loppui suoraan polttoaine kahden palkin jälkeen. Aiemmin alkoi vilkkumaan ennen loppumista, vaihdoin alatankin koko pumppusysteemin, jossa anturi myös ja alkoi toimimaan entiseen malliin.

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 31.05.20 - klo:16:01
Muutamilla on sama ongelma kuin minun pannarissa oli. Mittari ei näytä kahta palkkia ollenkaan, vaan hyppää kolmesta palkista suoraan yhteen ja alkaa vilkuttaan varatankkia.

Syy tähän on ylätankin anturissa. Vaihdoin omaani uuden anturin ja jo rupesi pelittämän oikein. Ainakin seuraavan tankillisen jälkeen näytti myös kaksi palkkia.  thumbsup1

onko ylätankin anturi hankala vaihtaa.....eli olisko antaa vinkkejä, kun jonkin verran itsekin pystyn tekemään

Lainaus käyttäjältä: Keekeri - 10.08.22 - klo:10:16
Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 31.05.20 - klo:16:01
Muutamilla on sama ongelma kuin minun pannarissa oli. Mittari ei näytä kahta palkkia ollenkaan, vaan hyppää kolmesta palkista suoraan yhteen ja alkaa vilkuttaan varatankkia.

Syy tähän on ylätankin anturissa. Vaihdoin omaani uuden anturin ja jo rupesi pelittämän oikein. Ainakin seuraavan tankillisen jälkeen näytti myös kaksi palkkia.  thumbsup1

onko ylätankin anturi hankala vaihtaa.....eli olisko antaa vinkkejä, kun jonkin verran itsekin pystyn tekemään

En nyt tarkalleen enää muista miten vaihto tapahtui mutta ei se iso homma ollut. Tankki kuitenkin melko tyhjäksi, irti etupäästä ja nostaa sitten pystyyn. En irroittanut koko tankkia.

Edellises panis ei ollu, mut tässä on tuo sama ongelma et 3 palkin jälkeen 2 palkki vaan vilahtaa ja alkaa näyttämään varatankkia 87 km
en oo sille tehny/teettäny mitään, kun BikeWorldissa sano et maksaa korjaus 225 e.
mut kun sen tietää niin ei haittaa. :)

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 12.08.22 - klo:12:20
Edellises panis ei ollu, mut tässä on tuo sama ongelma et 3 palkin jälkeen 2 palkki vaan vilahtaa ja alkaa näyttämään varatankkia 87 km
en oo sille tehny/teettäny mitään, kun BikeWorldissa sano et maksaa korjaus 225 e.
mut kun sen tietää niin ei haittaa. :)

Pari vuotta sitten anturi maksoi alle 100 € EMC:llä.

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 14.08.22 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 12.08.22 - klo:12:20
Edellises panis ei ollu, mut tässä on tuo sama ongelma et 3 palkin jälkeen 2 palkki vaan vilahtaa ja alkaa näyttämään varatankkia 87 km
en oo sille tehny/teettäny mitään, kun BikeWorldissa sano et maksaa korjaus 225 e.
mut kun sen tietää niin ei haittaa. :)

Pari vuotta sitten anturi maksoi alle 100 € EMC:llä.


No BikeWorld on aina ollu kallis ja sä taisit vaihtaa itse.

Powered by EzPortal