S1300 penkkiä ostamassa

Aloittaja motojeppe59, 29.12.13 - klo:19:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 31.05.16 - klo:11:14
Voi siinä vähän liikkua

Topsellerien pitkä geelipenkki tilattu. Toivottavasti ehtisi maanantaiksi  062802jumpie

Lainaus käyttäjältä: MacMotoristi - 09.06.16 - klo:01:06
Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 31.05.16 - klo:11:14
Voi siinä vähän liikkua

Topsellerien pitkä geelipenkki tilattu. Toivottavasti ehtisi maanantaiksi  062802jumpie

Eipä ehtinyt penkki maanantaiksi, mutta tuli torstaiksi. Ajettu vajaa tuhat kilometriä ja takalisto kiittää. Yhtä iso muutos parempaan päin kuin silloin, kun aikanaan ST1100:n tilasi Topsellerien penkin  1152413 Ajomukavuus parantui kerralla satasella.

20.06.16 - klo:00:53 #32 Viimeisin muokkaus: 20.06.16 - klo:00:59 käyttäjältä sepeteus
Mäkin ajoin n. 5 v orkkis penkillä, mut kun vein penkin modattavaks niin jo muuttu
ajo tuntuma pepaan, ennen keväällä 70 km puutu uudella 120 km ei mitään tiettoo !
kyllää kannattaa muotoilla (modata) penkki oman peban mukaan :)

Ainii ! oon ajannun 528 km yhteenputkeen. (siis ei tankkauksia ei pysähdyksiä)
meni 8 t 40 min.

20.06.16 - klo:09:14 #33 Viimeisin muokkaus: 20.06.16 - klo:10:03 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 20.06.16 - klo:00:53
Ainii ! oon ajannun 528 km yhteenputkeen. (siis ei tankkauksia ei pysähdyksiä)
meni 8 t 40 min.

Jony jotaki :)

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 20.06.16 - klo:00:53
Ainii ! oon ajannun 528 km yhteenputkeen. (siis ei tankkauksia ei pysähdyksiä)
meni 8 t 40 min.

:o  Maisemakierros? keskinopeus 60,92km/h  :)


SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Onko kellään tietoo minälainen systeemi topsellerin penkeissä on se lämmitys.millainen katkasia vai kaks asentoinen.voikohan laittaa esim kotarin omiin penkin säätimiin?

Lainaus käyttäjältä: ruotsalaiset - 20.12.17 - klo:09:17
Onko kellään tietoo minälainen systeemi topsellerin penkeissä on se lämmitys.millainen katkasia vai kaks asentoinen.voikohan laittaa esim kotarin omiin penkin säätimiin?
Minä laitoin toissasyksynä topsellerien penkin, mutta ilman lämmittimiä.Tuo on kyllä niin lämpimän tuntuinen alkuperäiseen penkkiin verrattuna, että ei kyllä mielestäni mitään lämmitintä kaipaakaan. Olen ajanut sillä jopa nollan kelissä eikä ainakaan per.. palele mieluummin hikkoo. On muuten hyvän tuntuinen istuttava alkuperäiseen verrattuna. Siihen kun laittaa jos ei ole ennestään tangon korokepalaa niin tuntuu kuin ajais eri pyörällä.
Kaikkea se horistessa teettää.

Paljonkohan matalampi Topsellerin penkki on originaalin verrattuna? Minulla ylettyy vain päkiät maahan, penkin ollessa alimmassa asennossa

Oli juttua tosta Topsellerin penkistä vähän ennen kun ton oman penkin laitatin ja
tilaten UK:sta hinta oli jotain 550-600 e niin en sellasta tilannu (hienon näköne
mut, mulle liian kallis). eikä siitä olis tienny kuinka olis jalat ylettyny maahan
vaik olis alimmas asennos.

10.03.18 - klo:16:42 #39 Viimeisin muokkaus: 10.03.18 - klo:16:45 käyttäjältä Mphessu
  
Lainaus käyttäjältä: Harvi - 10.03.18 - klo:09:03
Paljonkohan matalampi Topsellerin penkki on originaalin verrattuna? Minulla ylettyy vain päkiät maahan, penkin ollessa alimmassa asennossa

Yritetään auttaa.
Kävin tervehtimässä kulkupelejäni tallissa- odottelevat jo laitumille pääsyä, hirnahtelivatten siihen malliin rd11

Mittasin Topsellerin korkeuden. Laitoin satulan ensin matalimpaan asentoon ja pattinkin pätkä syrjälleen penkin matalimpaan kohtaan. Pyörä vaakasuoraan ja korkeusmitta lattiasta oli 74 cm. Voit tuosta laskea oman satulaasi erotuksen.
Mulla satula on pitkäsäärisenä korkeimmassa asennossa , saan mukavamman polvikulman. Alatukivarren pallonivelen vaihdon jälkeen ovat kivut jaloista onneksi poissa. Jouduinhan vähän väliä ajamaan trampeilta.

No vanhempana pannaristina kiitän tässä alla olevaakin samalla
Lainaus käyttäjältä: Jouni - 08.03.18 - klo:16:50
Joensuu Eno.

Ollaan muuten tulossa Enon korville Pogostan hiihtoon Ilomantsiin. Pogostan PanFun tiimissä on mukana myös Maken nuorikko Mella Eno, maailma on pieni :D
Me kokeneemmat pannaristit todella haluamme ottaa uudet mukaan hyvähenkiseen porukkaan - tervetulleeksi. Tällöin profiilin täyttämisellä moni asia helpottuu tutustumisessa. Foorumilla on valtavasti asiaa ja oikein kohtakin, jossa voi mozkaharrastuksestaan kertoa.

Lainaus käyttäjältä: Mphessu - 10.03.18 - klo:16:42
   
Lainaus käyttäjältä: Harvi - 10.03.18 - klo:09:03
Paljonkohan matalampi Topsellerin penkki on originaalin verrattuna? Minulla ylettyy vain päkiät maahan, penkin ollessa alimmassa asennossa

Yritetään auttaa.
Kävin tervehtimässä kulkupelejäni tallissa- odottelevat jo laitumille pääsyä, hirnahtelivatten siihen malliin rd11



Mittasin Topsellerin korkeuden. Laitoin satulan ensin matalimpaan asentoon ja pattinkin pätkä syrjälleen penkin matalimpaan kohtaan. Pyörä vaakasuoraan ja korkeusmitta lattiasta oli 74 cm. Voit tuosta laskea oman satulaasi erotuksen.
Mulla satula on pitkäsäärisenä korkeimmassa asennossa , saan mukavamman polvikulman. Alatukivarren pallonivelen vaihdon jälkeen ovat kivut jaloista onneksi poissa. Jouduinhan vähän väliä ajamaan trampeilta.

No vanhempana pannaristina kiitän tässä alla olevaakin samalla
Lainaus käyttäjältä: Jouni - 08.03.18 - klo:16:50
Joensuu Eno.

Ollaan muuten tulossa Enon korville Pogostan hiihtoon Ilomantsiin. Pogostan PanFun tiimissä on mukana myös Maken nuorikko Mella Eno, maailma on pieni :D
Me kokeneemmat pannaristit todella haluamme ottaa uudet mukaan hyvähenkiseen porukkaan - tervetulleeksi. Tällöin profiilin täyttämisellä moni asia helpottuu tutustumisessa. Foorumilla on valtavasti asiaa ja oikein kohtakin, jossa voi mozkaharrastuksestaan kertoa.



Onko sinun Topsellerin penkki muotoiltu alkuperäistä matalemmaksi?

18.03.18 - klo:18:30 #41 Viimeisin muokkaus: 18.03.18 - klo:18:45 käyttäjältä Mphessu
  
Lainaus käyttäjältä: Harvi - 17.03.18 - klo:20:00
Onko sinun Topsellerin penkki muotoiltu alkuperäistä matalemmaksi?

Ei ole muotoiltu matalammaksi ja pitkäsäärisenä edellä jo kerroin penkin olevan minulla ylimmässä asennossa ;)

Lähetin maanantaina alkuperäisen penkin Ranskaan Topsellerille. Tänään oli paketti saapunut vastaanottajalle. Onko kenelläkään muistikuvaa, kuinka nopeasti Topselleri toimittaa tuunatun penkin paluupostissa.? Jos tilaa uuden hyllystä, saa sen käsittääkseni viikossa puolessatoissa Suomeen. Pitäisi hakea pyörä Oulusta Keski-Suomeen 21.4., olisi mukava olla jonkinlainen jakkara pyllyn alla, saattaa muutoin tulla aika ikävä matka....

Hyvinkäältä saa jakkaran lainalle jos tulee tarve ei tarvi seisaaltaan ajella

mullakin on ylimääräinen penkki lainaan jos tarviit.penkki olis puuppolassa

Powered by EzPortal